• 1
  • 2
2012-01-08, 02:12
Medlem
Att träna pc-muskeln är enkelt. Bara att flexa den lite då och då.

För ett ordnat träningsprogram:
1. Kör 100 korta spänningar. 2. Spänn i fem sekunder, vila i två, upprepa 60 gånger. 3. Spänn så hårt det går i en minut utan uppehåll. Efter ett sånt pass bör muskeln kännas helt slut. Kör en gång varannan dag.

Men det krävs mer än en stark pc-muskel för att komma utan att spruta. Rätt andning krävs, och man måste kunna slappna av. I början behöver du antagligen använda andra tekniker också, typ start-stopp och squeeze-tekniken. Sen när man vant sig räcker det med muskelstyrka, om man har hyfsat stark pc, mage, rygg, lår och glutes. När man klarar det lätt kan man lära sig att göra det med bara psyket, till slut behöver man inte ens tänka på det utan det går automatiskt. Då har man vänt på det hela, så man bara sprutar när man bestämmer sig för det.

Och då har jag inte nämnt att man dessutom får multipla orgasmer. Feels good man.
Citera
2012-02-20, 20:04
Medlem
steken001s avatar
Träna upp PC muskeln kan klart rekommenderas kan dock ta ett tag om man redan från börja inte har så bra muskelkontrol för dom som har svårt att "hitta" den i början kan det vara bra att när man pinkar stänga av strålen typ en 10gr per toabesök sen efter det börja träna den typ när man har dötid typ jobbet
Om man vill testa effekten inann man uppnåt tillräckligt bra kontroll för att få flera orgasmer så kan de flesta killar genom att trycka på röret på kuken så långt bak du når alltså bakom pungen nästan nere vid röven där sen röret försvinner. man kan då få samma känsla dock kan det kännas lite obekvämt jämfört med att använda PC muskeln.
Man får då en torrorgasm som jag kallar det d.v.s utan sprut och man kan fortsätta ha sex igen och få en hel drös med orgasmer utan att slakna... Sjukt skönt och blir grymmt när man väl trycker ut satsen och en stark PC muskel hjälper en också att skjuta ut satsen hårdare och me
r
Om man har sex i ett par timmar och sen skjuter ut det hårt kan man dock bli väldigt yr(på ett positivt sett) en gång trillade jag ner från sängen baklänges för att jag sträckte mej för mycket bakåt med ett gorilla vrål och halvsvimma och vakna upp på golvet .... Sweet!
Citera
2012-02-29, 12:38
Medlem
TageMans avatar
Jag måste använda PC-muskeln på motsatt sätt. Genom att slappna av PC-muskeln så hindrar jag muskelspasmerna från att inleda, men om jag spänner den så kommer jag väldigt mycket snabbare. Hur är det egentligen?
Citera
2012-06-18, 06:53
Medlem
Spänner ni er när ni har sex? tänkte börja öva upp pc muskeln (för att jag får utlösning i princip vid penetrering som ni kan läsa om i en annan tråd jag skrivit) men det kanske inte går eftersom tekniken går ut på att man ska spänna sig innan utlösning, jag spänner mig typ hela tiden tror jag...
Citera
2012-06-28, 14:51
Medlem
turkbygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed-melody
Spänner ni er när ni har sex? tänkte börja öva upp pc muskeln (för att jag får utlösning i princip vid penetrering som ni kan läsa om i en annan tråd jag skrivit) men det kanske inte går eftersom tekniken går ut på att man ska spänna sig innan utlösning, jag spänner mig typ hela tiden tror jag...
Om du vill träna upp den så ska det som jag förstått det vara bra att göra det när du pissar. Börja pissa och sen försök hålla inne strålen och detta ska enligt vissa träna pc-muskeln.
Citera
2012-07-06, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TageMan
Jag måste använda PC-muskeln på motsatt sätt. Genom att slappna av PC-muskeln så hindrar jag muskelspasmerna från att inleda, men om jag spänner den så kommer jag väldigt mycket snabbare. Hur är det egentligen?

Man ska slappna av i den vid samlaget, då det som du vet går snabbare när man spänner den. Träning kommer göra det lättare att slappna av och då kunna hålla längre (mycket längre än om du spänner dig igenom hela).

Är bara att känna efter vid onani, kan dock vara svårt att hindra sig själv ifrån att spänna.
Citera
2012-07-08, 01:38
Medlem
Nej, du ska inte spänna den så hårt det går. MEN om muskeln är stark kan man undvika att spruta genom att knipa järnet, men klafset rinner ut så fort man slutar spänna.

Tekniken som gäller för att undvika att komma är att helt enkelt parera sammandragningarna som orsakar utlösningen. En utlösning sker när pc-muskeln spasmar loss vid orgasm, sammandragningarna pumpar ut säden. Parerar man sammandragningarna sker ingen utlösning och man kan fortsätta komma fritt länge utan att behöva oroa sig.

Sen blir det vana och sker automatiskt, då blir det inget sprut om man inte tvingar fram det. Jävligt praktiskt, minst sagt.

Dock krävs det lite mer än pc-muskelkontroll för att behärska sin kropp vid orgasm, en del andra muskler som krävs för assistans (mage, lår, nedre ryggen osv.) och rätt andning, bland annat.

Det är dock inte svårt alls. Och även om det hade varit svårt så hade det varit jävligt värt.
Citera
2014-09-03, 19:23
Medlem
Thalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Att träna pc-muskeln är enkelt. Bara att flexa den lite då och då.

För ett ordnat träningsprogram:
1. Kör 100 korta spänningar. 2. Spänn i fem sekunder, vila i två, upprepa 60 gånger. 3. Spänn så hårt det går i en minut utan uppehåll. Efter ett sånt pass bör muskeln kännas helt slut. Kör en gång varannan dag.

Men det krävs mer än en stark pc-muskel för att komma utan att spruta. Rätt andning krävs, och man måste kunna slappna av. I början behöver du antagligen använda andra tekniker också, typ start-stopp och squeeze-tekniken. Sen när man vant sig räcker det med muskelstyrka, om man har hyfsat stark pc, mage, rygg, lår och glutes. När man klarar det lätt kan man lära sig att göra det med bara psyket, till slut behöver man inte ens tänka på det utan det går automatiskt. Då har man vänt på det hela, så man bara sprutar när man bestämmer sig för det.

Och då har jag inte nämnt att man dessutom får multipla orgasmer. Feels good man.
Tänkte väcka liv i denna tråden direkt, och då genom att citera ett gammal inlägg där bold är det som intresserar mig. Just nu när jag försöker spänna min PC-muskel känns det som att det inte går längre än bara ett par sekunder innan det känns som att den slappnar av av sig själv. Är det meningen att det ska vara så i början, eller är det så att jag faktiskt spänner den men inte känner det? Har tränat ett par gånger om dagen ett tag nu.
Citera
2014-10-06, 18:07
Medlem
Hasseroders avatar
hur håller man pc-muskeln om man har kuken i en fitta man knullar doggy men när man håller på att komma försöker man sluta jucka och då börjar istället tjejen jucka fram o tillbaka, man blir ju illa tvungen att lätta på trycket, kan ju inte dra ut den från det härliga varma trånga våta hålet ?
Citera
2014-10-06, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasseroder
hur håller man pc-muskeln om man har kuken i en fitta man knullar doggy men när man håller på att komma försöker man sluta jucka och då börjar istället tjejen jucka fram o tillbaka, man blir ju illa tvungen att lätta på trycket, kan ju inte dra ut den från det härliga varma trånga våta hålet ?

Att byta ställning är ju en klassiker byt inte varannan minut bara
Citera
2014-10-06, 19:29
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NzT.48
Att byta ställning är ju en klassiker byt inte varannan minut bara

när hon rider är skönt, när ja är över o vi kör missionären är skönt, men doggy!!! är så otroligt skönt att ja knappt kan hålla emot eller jucka vidare en längre stund doggy, helt enkelt kommer o efter de orkar ja inte mer vill kunna köra på hårt doggy en lååååång stund men går fan aldrig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in