• 1
  • 2
2009-01-09, 16:10
Medlem
liquid_flows avatar
jag tror den heter pc-muskeln, den man ska träna för att kunna hålla inne när man kommer...

jag har en liten fråga, hur ska man använda den, för jag har testat lite och om jag spänner den allt vad jag kan när jag håller på att komma, så bara kommer jag snabbare i princip.

är det så man ska göra, eller ska man sluta knulla medan man spänner,
det blir ju ett jävla tryck att hålla inne om man ska spänna den när man kommer.

Citera
2009-01-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liquid_flow
jag tror den heter pc-muskeln, den man ska träna för att kunna hålla inne när man kommer...

jag har en liten fråga, hur ska man använda den, för jag har testat lite och om jag spänner den allt vad jag kan när jag håller på att komma, så bara kommer jag snabbare i princip.

är det så man ska göra, eller ska man sluta knulla medan man spänner,
det blir ju ett jävla tryck att hålla inne om man ska spänna den när man kommer.

Haha.. förlåt att jag skrattar =)

Nä men tänk så här, eller testa för all del. Nästa gång du sitter och skiter och pissar samtidigt så om du ska "strypa" kisset använder du din PC muskel. Om man inte vet hur den känns eller liknande så är det ett rätt bra sätt att känna den på. När man sitter i skolan, i bilen, på bussen ,vid datorn, ställena och situationerna är hur många som helst när man kan göra det. Blir det till en rutin så tänker man ju inte på det längre , ungeföär som att bära glasögon eller ha en snus inne eller gå in o dra in snor i näsan :P,
Ett par tusen grr om dagen ska man väl göra för att det ska ge nåt.Och sen så ska man väl ha vissa dagarn nmär man sätter sig ner fokuserat och gör övningar men som handlar om att hålla det strypt unbder en längre tid, är man otränad så kan man inte detta så länge. Men om man håller i ,eller suger in, eller kramar eller vafan man nu ska kalla det så känner man att om man håller så,,, oojojjj,, så släpper det efter lite så man får ta ett "nytt tag" o så kan man hålla på ett bra tag. Vad jag har hört så om man blir tillräckligt stark i Pc muskeln så kan man alltså "hålla i " orgasmen, när det börjar krampa..krampa ,,,,,krampa...KRAMPAAAA.. ÅÅÅÅÅÅÅHH så vill man spruta MEN.. är man stark så man man allså hålla ...hålla håållaa... håååålaaa..hur länge som helst..

Jag tränade som fan ett tag för några år sen och kunde hålla i ett tag faktiskt ,men efter ett tag så kommer det ju alla fall
Citera
2009-01-09, 16:55
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjodde

Nä men tänk så här, eller testa för all del. Nästa gång du sitter och skiter och pissar samtidigt så om du ska "strypa" kisset använder du din PC muskel. Om man inte vet hur den känns eller liknande så är det ett rätt bra sätt att känna den på. När man sitter i skolan, i bilen, på bussen ,vid datorn, ställena och situationerna är hur många som helst när man kan göra det. Blir det till en rutin så tänker man ju inte på det längre , ungeföär som att bära glasögon eller ha en snus inne eller gå in o dra in snor i näsan :P,
Ett par tusen grr om dagen ska man väl göra för att det ska ge nåt.Och sen så ska man väl ha vissa dagarn nmär man sätter sig ner fokuserat och gör övningar men som handlar om att hålla det strypt unbder en längre tid, är man otränad så kan man inte detta så länge. Men om man håller i ,eller suger in, eller kramar eller vafan man nu ska kalla det så känner man att om man håller så,,, oojojjj,, så släpper det efter lite så man får ta ett "nytt tag" o så kan man hålla på ett bra tag. Vad jag har hört så om man blir tillräckligt stark i Pc muskeln så kan man alltså "hålla i " orgasmen, när det börjar krampa..krampa ,,,,,krampa...KRAMPAAAA.. ÅÅÅÅÅÅÅHH så vill man spruta MEN.. är man stark så man man allså hålla ...hålla håållaa... håååålaaa..hur länge som helst..

Jag tränade som fan ett tag för några år sen och kunde hålla i ett tag faktiskt ,men efter ett tag så kommer det ju alla fall

Jag har tränat upp min pc-muskel till ett sådant stadie att jag kan hålla inne satsen helt, få orgasm och forstätta runka/knulla ca 20 sekunder efter att jag fått min orgasm. Men inte fan kan jag hålla inne pisset när jag bajsar, det är en omöjlighet för män att göra.
Citera
2009-01-09, 17:30
Medlem
.-.-.s avatar
pc-muskel, är det den man tränar genom att sitta och dra i snasen framför datorn?

Isåfall måste många av oss här vara experter på detta.
Själv så brukar jag sätta på micron, den är jävligt het.
Citera
2009-01-09, 19:34
Medlem
The MultiOrgasmic Man - Master Mantak Chia And Doug Arava
Citera
2009-01-10, 00:45
Medlem
liquid_flows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjodde

haha, bra förklaring,
men jag undrar inte riktigt hur man ska träna upp den, för det vet jag,
antar att jag inte tränat den tillräckligt då jag inte kan hålla inne satsen..
men om jag förstår rätt av din förklaring så ska jag spänna pc-muskeln när jag håller på att komma?
Citera
2009-01-10, 01:17
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
men om jag förstår rätt av din förklaring så ska jag spänna pc-muskeln när jag håller på att komma?

Alldeles riktigt.
Jag har aldrig behövt träna, men jag kan utan svårighet spänna min muskel och förhindra utlösning utan mycket ansträngning alls.
Det har visat sig ett grymt bra verktyg sena masturberingskväller framför datorn, bara att gå på toa och dumpa.

Det bästa hade ju varit att bara tagit en DPS-break som man brukar säga i WoW samtidigt som man spänner muskeln, ifall du spänner muskeln efter orgasmen så har du ju redan kommit, men då kommer det ju bara rinna ut istället när du slappnar av.
Spänn muskeln innan du kommer och kyl av dig genom att sluta jucka några sekunder, du kan säkert hitta på något att göra i 15 sekunder medans du tar andan och fortsätter ditt uppdrag.

tl;dr, när det kittlar i kulorna, sluta jucka och spänn muskeln, själv grejen är att du INTE ska komma, inte bara hålla satsen inne.
Citera
2009-01-10, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Jag har tränat upp min pc-muskel till ett sådant stadie att jag kan hålla inne satsen helt, få orgasm och forstätta runka/knulla ca 20 sekunder efter att jag fått min orgasm. Men inte fan kan jag hålla inne pisset när jag bajsar, det är en omöjlighet för män att göra.

Läste du ens?.. jag sa att det är lätt att känna vilken muskel det handlar om när man gör på beskrivet sätt. 20 sek är ingenting!, det man vill uppnå med träningen är full kontroll...

Fan va trött jag är på idioter som du
Citera
2009-01-10, 02:59
Medlem
Citat:
haha, bra förklaring,
men jag undrar inte riktigt hur man ska träna upp den, för det vet jag,
antar att jag inte tränat den tillräckligt då jag inte kan hålla inne satsen..

ja alltså spänna o spänna... hålla igen muskeln beskriver nog bättr e=)
Citera
2009-01-11, 23:01
Medlem
liquid_flows avatar
asså kanske off topic lite, men om man nu lär sig att kontrollera pc-muskeln på så sätt som det beskrivs i denna tråden så borde ju allt vara under kontroll och då menar jag ALLT!

men finns det nåt sätt man kan göra så man inte behöver pausa och spänna sin pc muskel lika ofta, eller kommer detta (uthållighet) i takt med att man kan spänna den bättre. för jag kan erkänna att nu kan jag hålla på ett par minuter, sen känner jag att jag håller på att komma så jag pausar och spänner muskeln, sen efter några sekunder kör jag igen, men tiden jag kan köra innan jag pausar blir ju bara kortare och kortare, och det vore ju kul att kunna köra längre utan paus....

eller det kanske är för mycket begärt
Citera
2012-01-06, 00:36
Medlem
Mikey21s avatar
Provade detta precis. Jag satt hemma och körde min grej, sen när jag kommer så slutar jag och kniper som fan och håller inne satsen. Efter 10 sekunder så är det över och jag kan fortsätta köra i 20 minuter till. Sen upprepar jag när jag kommer nästa gång. Känns som man har gjort typ 500 situps nu när man är klar. Antar att man tränar PC muskeln relativt bra när man gör detta?
Citera
2012-01-06, 00:51
Medlem
Roxanas avatar
Från E&S till Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto