Citat:
Ursprungligen postat av liquid_flow
jag tror den heter pc-muskeln, den man ska träna för att kunna hålla inne när man kommer...
jag har en liten fråga, hur ska man använda den, för jag har testat lite och om jag spänner den allt vad jag kan när jag håller på att komma, så bara kommer jag snabbare i princip.
är det så man ska göra, eller ska man sluta knulla medan man spänner,
det blir ju ett jävla tryck att hålla inne om man ska spänna den när man kommer.

Haha.. förlåt att jag skrattar =)
Nä men tänk så här, eller testa för all del. Nästa gång du sitter och skiter och pissar samtidigt så om du ska "strypa" kisset använder du din PC muskel. Om man inte vet hur den känns eller liknande så är det ett rätt bra sätt att känna den på. När man sitter i skolan, i bilen, på bussen ,vid datorn, ställena och situationerna är hur många som helst när man kan göra det. Blir det till en rutin så tänker man ju inte på det längre , ungeföär som att bära glasögon eller ha en snus inne eller gå in o dra in snor i näsan :P,
Ett par tusen grr om dagen ska man väl göra för att det ska ge nåt.Och sen så ska man väl ha vissa dagarn nmär man sätter sig ner fokuserat och gör övningar men som handlar om att hålla det strypt unbder en längre tid, är man otränad så kan man inte detta så länge. Men om man håller i ,eller suger in, eller kramar eller vafan man nu ska kalla det så känner man att om man håller så,,, oojojjj,, så släpper det efter lite så man får ta ett "nytt tag" o så kan man hålla på ett bra tag. Vad jag har hört så om man blir tillräckligt stark i Pc muskeln så kan man alltså "hålla i " orgasmen, när det börjar krampa..krampa ,,,,,krampa...KRAMPAAAA.. ÅÅÅÅÅÅÅHH så vill man spruta MEN.. är man stark så man man allså hålla ...hålla håållaa... håååålaaa..hur länge som helst..
Jag tränade som fan ett tag för några år sen och kunde hålla i ett tag faktiskt ,men efter ett tag så kommer det ju alla fall