2009-01-09, 13:41
Medlem
Hej,
Jag har tänkt införskaffa en trådlös mus och ett tangentbord (Mighty Mouse och Apples trådlösa tangentbord), till min PC, men har ingen Bluetooth-adaptor. Vad jag inte vet är om jag måste ha två Bluetooth-adaptrar för att kunna använda mus och tangentbord samtidigt?(Finns det såfall några USB-adaptrar ni kan rekommendera) Eller om det finns någon smidigare lösning som ni kan tipsa om.
Citera
2009-01-09, 16:26
Medlem
kimdah2002s avatar
Nej det räcker med en Bluetooth adapter den kan du ansluta till alla Bluetooth apparater inom 10 m, det finns dom som går längre också ifall du behöver det men då måste grejen du skall koppla upp ochså stödja längre räckvidd...

Du får ev med en adapter till musen eller tangentbordet men det är inte säkert den fungerar med övrig utrustning, då är det bättre att t.ex. köpa en generell t.ex http://www.dustin.se/pd_5010092905.aspx

Jag har en sådan och kör, tangentbord, mus, mobiltelefonen och ett headset samtidigt på den.
Citera
2009-03-27, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002

Jag har en sådan och kör, tangentbord, mus, mobiltelefonen och ett headset samtidigt på den.

hur funkar det med startup och så? tar det ett tag att ladda eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in