2009-01-09, 11:31
Medlem
Shalashaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retskrad
Enormt misstag finns det inget annat att göra, så man kan stanna kvar? För det är så att detta är det ända forumet där det inte finns, eller jag har aldrig mött någon skriva "l337" språket.
Skulle vi kanske kunna be om amnesti i detta enskilda fall för att detta medlemsskap skulle kunna vara början på ett intellektuellt uppvaknande?
2009-01-09, 11:34
Medlem
deepongis avatar
Citat:
Enormt misstag finns det inget annat att göra, så man kan stanna kvar?
Man kan ju alltid registrera sig på nytt. Då får man dock hålla en låg profil.

Citat:
För det är så att detta är det ända forumet där det inte finns, eller jag har aldrig mött någon skriva "l337" språket.
Man vill helst undvika den hårda kritiken från FBs ''grammatikfascister''
2009-01-09, 11:36
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Den här tråden fick mig att fundera över en sak!
Om man är 18 i dagsläget, men registrerade sig några år innan man fyllde 18, blir man då bannad eller riskerar detta; eller blir man förlåten om man lyckats hålla det dolt tills man tills man fyllt 18 år?

Nej du kommer inte bli bannad för du är redan 18. Ingen kommer nog hellre bry sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Skulle vi kanske kunna be om amnesti i detta enskilda fall för att detta medlemsskap skulle kunna vara början på ett intellektuellt uppvaknande?

Har för mig att ålders gränsen finns för att det är på grund av brittisk lag. Så nej han kommer inte få amnesti.
2009-01-09, 11:36
Bannlyst
nejnej, såklart inte.
Senast redigerad av retskrad 2009-01-09 kl. 11:39.
2009-01-09, 11:37
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
I begunnelsen, reflekterade jag över att bara fråga om vad som kan hända om man inte är myndig. Men sedan slutade det med att jag var så korkad att jag svarade med "Kan hända.".
En grabb som du skall vara på hamsterpaj inte Fb.

Underårig o inte en aning om hängpattens skönhet, gentemot mig en man som älskar hängpattar o går i gylfkalsong.

Adios amigo.
2009-01-09, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
En grabb som du skall vara på hamsterpaj inte Fb.

Underårig o inte en aning om hängpattens skönhet, gentemot mig en man som älskar hängpattar o går i gylfkalsong.

Adios amigo.

Hamsterpaj? Hamsterpaj är värdelösare i likhetsgranskning med Lunarsotrm, playahead och Bilddagboken gemensamt.

Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska

Nej jag sätter inte min förlitan till det, men jag eftersträvar utan tvivel att få stanna, som jag sa innan: detta diskuterande församling är ett av de bästa forumen utan dröjsmål.
2009-01-09, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
http://i25.tinypic.com/2j2j0bb.jpg

Vad har det med detta och göra? Varför vara så oseriös?
2009-01-09, 11:44
Medlem
Ankishs avatar
Citat:
Om man är 18 i dagsläget, men registrerade sig några år innan man fyllde 18, blir man då bannad eller riskerar detta; eller blir man förlåten om man lyckats hålla det dolt tills man tills man fyllt 18 år?
Nej inget händer.
2009-01-09, 12:05
Medlem
Pinnen_s avatar
Hur går man tillväga för att anmäla någon som man misstänker är under 18? Klickar man på anmäla knappen på något inlägg dom skrivit eller tar man kontakt med valfri moderator (eller måste det vara en moderator som sköter just den forumdelen person postat i)? (har läst FAQ och regler men hittar inget matnyttigt om just denna sorts anmälan)
2009-01-09, 12:10
Bannlyst
Citat:
Jag kan försäkra dig om att jag 100% hatar fjortisar. Själv är jag helt normal, lyssnar på alla typer av musik.

alltså va?! vad fan gaggar du om? vadå "lyssnar på alla typer av musik" vad har det med något att göra? hoppas du blir avstängd. du är fortfarande ett barn
2009-01-09, 12:14
Bannlyst
Citat:
Vad har det med detta och göra? Varför vara så oseriös?

¨sluta klaga på andra när det är du som gjort misstaget. som man bäddar får man ligga. vi hörs nog om något år.
2009-01-09, 12:24
Medlem
Citat:

Som en annan användare påpekade så kan man inte bli avstängd för detta.
Jag är 18 sen i mars 2008, kolla mitt registreringsdatum.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in