2009-01-09, 12:45
Medlem
Allt_är_tagets avatar
hahaha vilken skön tråd.

Hursomhelst så blir man bannad ja, men man får komma tebax när man är 18 bast, va!
2009-01-09, 12:46
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Som en annan användare påpekade så kan man inte bli avstängd för detta.
Jag är 18 sen i mars 2008, kolla mitt registreringsdatum.
You naughty lil' boy

Jag tycker ts visar på ett väldigt gott föredöme för alla ninjor på forumet som smyger omkring i vuxen förklädnad. Gör en tråd och erkänn erat brott och ta sedan konsekvenserna som en karl.

Starkt jobbat TS. Ses om 3 år. Hoppas du fortfarande lyssnar på all typ av musik då, det är lite tråkigt att bara snöa in på en genre t ex
2009-01-09, 12:47
Medlem
Shalashaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allt_är_taget
men man får komma tebax när man är 18 bast, va!
Ja det får man.
2009-01-09, 12:51
Medlem
Allt_är_tagets avatar
2009-01-09, 12:58
Bannlyst
När jag påstår att jag ”Lyssnar på all typ av musik”, anser jag att jag inte lyssnar endast på den variant av musik dagens ungdomar lyssnar på, t.ex. vinstinriktade låtar och fjortis låtar.

Varför gör somliga i den här tråden en så stor sak av det här? Det är så att jag är 15 och är medlem här, och ni uppfattar med synen att det är som om jag har brutit mot rättsregeln eller någonting.

Jag har skött mig, och trots allt blir man behandlad som en snorunge i kotteriet av lämpade. Mycket nedtystade eror!
2009-01-09, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av retskrad
Jag har skött mig, och trots allt blir man behandlad som en snorunge i kotteriet av lämpade. Mycket nedtystade eror!

Även om du har skött dig så är ju regler ändå regler som måste efterföljas, så att du har skött dig är ingen anledning för att göra ett undantag endast för dig.

Sedan att du blir behandlad som snorunge; well...det ligger i måga Flashbackares natur att se ner på minderåriga och 90-talister. Det är inget du ska ta personligt.

EDIT:

Eller för att nämna ett känt filmcitat: "Here you are all equally worthless!"
2009-01-09, 13:12
Medlem
epost72s avatar
https://www.flashback.org/rules/

Kan det bli tydligare?
Åldersgräns 18år
Under 18år ej välkommen!
18år och uppåt = Välkommen

Ganska enkelt eller?
Precis som med åldersgränser på andra ställen.
2009-01-09, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident
Även om du har skött dig så är ju regler ändå regler som måste efterföljas, så att du har skött dig är ingen anledning för att göra ett undantag endast för dig.

Sedan att du blir behandlad som snorunge; well...det ligger i måga Flashbackares natur att se ner på minderåriga och 90-talister. Det är inget du ska ta personligt.

EDIT:

Eller för att nämna ett känt filmcitat: "Here you are all equally worthless!"
Så.. upplysningarna är att, så fort en mod skönjer detta… jag kommer att bli skymfad och bannad? Det är jämmerligt…
2009-01-09, 13:16
Medlem
Pinnen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retskrad
Jag kan försäkra dig om att jag 100% hatar fjortisar. Själv är jag helt normal, lyssnar på alla typer av musik.

Citat:
Varför gör somliga i den här tråden en så stor sak av det här? Det är så att jag är 15 och är medlem här, och ni uppfattar med synen att det är som om jag har brutit mot rättsregeln eller någonting.

En anledning till att folk gör så stor sak av just den grejen är att just vuxna människor inte brukar känna att de behöver bevisa sin mogenhet med att nämna att han/hon lyssnar på bra musik eller "100% hatar fjortisar". Utan det uttalandet förstärkte bara bilden av dig själv som en fjortis.

Jag vet inte vad "rättsregeln" är men du har brutit mot den mest grunläggande regeln för att ens få vara på forumet, att ha uppnått minst 18 års ålder!
2009-01-09, 13:17
Medlem
Ztrikes avatar
jävla attention whore...

1. varför i hela fridens namn drar du ens upp denna fråga?

2. hade du varit mer mogen så hade du skitit att dra upp denna tråd och betett dig som en på 18 år.

3. kom tillbaka om ett par år
2009-01-09, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ztrike
jävla attention whore...

1. varför i hela fridens namn drar du ens upp denna fråga?

2. hade du varit mer mogen så hade du skitit att dra upp denna tråd och betett dig som en på 18 år.

3. kom tillbaka om ett par år

Okej. Anger management? Vad sägs om.. ta det fridfullt? Det var den bästa tipset jag hade möjlighet att skänka dig.
2009-01-09, 13:27
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnen_
Hur går man tillväga för att anmäla någon som man misstänker är under 18? Klickar man på anmäla knappen på något inlägg dom skrivit eller tar man kontakt med valfri moderator (eller måste det vara en moderator som sköter just den forumdelen person postat i)? (har läst FAQ och regler men hittar inget matnyttigt om just denna sorts anmälan)

OffTopic

Gör en RP på det inlägget där en användare skriver sin riktiga ålder.
Inlägget sparas då och oavsett om användare redigerar det så ser moderator hur det såg ut när du gjorde RP:n

Påpeka att användaren är minderårig

EDIT

När du gör RP:n så ser du även om någon annan redan skickat RP och av vilken anledning.
Senast redigerad av epost72 2009-01-09 kl. 13:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in