2009-01-09, 09:52
Medlem
JockeMedKniven-s avatar
Ja som rubriken lyder så är det tacksamt om någon här inne vet vart man skall vända sig om man vill ha en grymt snygg hemsida!

1: Jag kan inte bygga den själv.
2: Vad kostar en sådan hemsida och är det endast en fast kostnad eller tillkommer det rörliga kostnader?
3: Tack för hjälpen
Citera
2009-01-09, 10:02
Medlem
seaniiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedKniven-
Ja som rubriken lyder så är det tacksamt om någon här inne vet vart man skall vända sig om man vill ha en grymt snygg hemsida!

1: Jag kan inte bygga den själv.
2: Vad kostar en sådan hemsida och är det endast en fast kostnad eller tillkommer det rörliga kostnader?
3: Tack för hjälpen

Jag har en vän som bygger otroliga snygga sidor, han frilansar. www.hampusolsson.com
Gå in och ta en titt. Han har jobbat och jobbar för stora och små företag.
Kostnaden beror på vad det är för sida du vill ha och om du vill uppdatera den i framtiden eller ej. Ta gärna kontakt med honom och fråga.
Lycka till
Citera
2009-01-09, 10:45
Medlem
FMMs avatar
A och O är att du gör en ordentlig kravspecifikation.

Specifikationen har en tendens att förändra sig med tiden, och prislappen och leveranstiden med den. Så spika det först. Och vad eventuellt extrajobb ska kosta om du blir sugen på mera.

Vi bygger hemsidor, men har fullt upp just nu, och inte åt privatpersoner utan stora företag och organisationer. Vill inte heller röja min id för ett litet jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in