Vad du pratar om r ju trean. Det r inte den bsta. I gangbangscenen s suger hon enbart kuk vilket r trist. Hade varit kul att se dem stta p henne. Men scenen eftert med Rocco r underbar. Han kr stenhrt som vanligt. MAXs klipper dock bort sekvensen nr han trycker ned hennes huvud i toaletten.
Mest gillar jag ettan dr hon har lngt hr och ser ju enormt st ut. Och hon r kt som ett djur. Hon verkar tom tnd av att f slicka gamla gubbar i rven. Helt fantastik tjej. Sjlv gillar jag sm brst s det r bara ett plus.
Jag hller Italiensk lolita som en av de bsta porrfilmerna ngonsin och den rknas ju idag som en klassiker. Synd att hon la av direkt efter filmerna med Rocco. Finns inte mnga tjejer som verglnser Sandy.
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Ja, fr den som vill se en halvsnygg italiensk 16-ring gangbangad av ca 50 italienare i alla ldrar + brutalt tagen av Rocco s visst... inte min stil... hon har en snygg hck men r nstan helt platt fram och inte srskilt snygg som sagt... ser ut som en "runaway"... poppis bland andra snuskgubbar dock.