2025-03-27, 00:36
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
SVT och wokepersoner vägrar använda den officiella terminologin. World Cup är för herrar, inte damer. Champions League är för herrar, inte damer. Damer har egna turneringar med egna namn. Snylta inte på herridrottens rykte. Skapa ett eget rykte.

Ingen kallar VM i fotboll för World Cup i Sverige, World Cup är hockey och inget annat.
Annars håller jag med, inget fel med att säga VM i damfotboll t.ex.
I Finland säger man "Naisten jalkapallon MM-kisat" alltså kvinnornas fotbolls-VM, just för att inte blanda ihop det med herrarnas VM.
Citera
2025-03-28, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sall2001
På 70-talet hade superstars med massvis med då fortfarande aktiva idrottare. Borg, Stenmark, Brusch m fl för att nämna några.
Ja jag vet,! Då var det väl nästan bara ännu aktiva, inte riktigt så idag, men ändå..
Just det jsg ville visa, att MM bara har icke längre aktiva, medan Superstars har både och!
Citera
2025-03-30, 19:15
Medlem
Hunden007s avatar
det är la också halvt riggat att kalla skall vinna?
Citera
2025-03-30, 20:09
Medlem
Crapmagics avatar
GunNilla Fisher som ser ut som en tilltufsad öronunge i huvet är ju rolig "jävla röv"!!!!!! och vill kasta bort sin gula karantänsflagg

Varför får tjejerna starta före? (vi ska spela förvånade varje vecka), det syns ju för fan Att Kalisa har lika långa ben som herrarna

Var det bara 1 enda race, jag har för mig att dom sprang 15 gånger tidigare år tills flaggorna i världen är slut

Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ingen lätt dag för lill-gubbens maskulinitet.
Han ska nog va glad att han blev utkörd i förra avsnittet, för hans maskulinitet hade blivit förnedrad av Kalis återigen utanför sängen i flaggningen
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-30 kl. 20:23.
Citera
2025-03-30, 20:10
Medlem
Stor humor att Markus Oskarsson, närmare 50 år gammal kanotist, som aldrig använt benen i sin idrott, får starta bakom tre yngre tjejer som tävlar i konditionsidrott och idrott som bygger på snabba sprinter.

Att Markus ändå kom före Nilla Fiser var riktigt skönt att se!
Citera
2025-03-30, 20:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Stor humor att Markus Oskarsson, närmare 50 år gammal kanotist, som aldrig använt benen i sin idrott, får starta bakom tre yngre tjejer som tävlar i konditionsidrott och idrott som bygger på snabba sprinter.

Att Markus ändå kom före Nilla Fiser var riktigt skönt att se!
Jag han likt tjejerna i tävlingen före dig i mål med min post, jag startade skriva före! eller skrev jag snabbare?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-30 kl. 20:24.
Citera
2025-03-30, 20:49
Medlem
Vilken producent tyckte det var en bra idé att visa upp Nilla Fisers fläskvita sladderlår i ett isbad, inzoomat så minsta cellulit syntes?

Tjejer får lättare boll och lägre höjd i medicinbollen och kommer alltid vinna den tävlingen.
Senast redigerad av Petronius 2025-03-30 kl. 20:53.
Citera
2025-03-30, 20:52
Medlem
Readyfreddies avatar
Märkligt att Nilla som brinner så mycket för jämställdhet glatt accepterar att kasta sin lätta lilla damboll i det lågt sittande lilla damhålet. Hon borde skämmas men det har hon inte vett nog till.

Kalla är fin får man ändå lov att säga.
Citera
2025-03-30, 21:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vilken producent tyckte det var en bra idé att visa upp Nilla Fisers fläskvita sladderlår i ett isbad, inzoomat så minsta cellulit syntes?
Det räckte inte med det vi fick se förra veckan, fast hennes ben var ju riktigt knullbara, hennes problem sitter högst upp på kroppen

Och Kalis hade degraderats till polboy istället för att hon och Kalla visade låren också, och det där var ju ett fattigmans-bad, ett riktigt isbad ska man doppa hela sig själv i eller så är det ingen utmaning, för alla köldreceptorer börjar runt kuk och fitta & andra högre sittande områden, det finns ju ett skäl till varför man går i vattnet med benen före när man ska bada i havet, och det är att fötterna är köldtåligast och huvet med hjärnan (oftast) allra minst

Det känns som att någon på svt vill ha kvar Fisher lite längre trots att hennes öde är beseglat
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-30 kl. 21:15.
Citera
2025-03-30, 21:12
Medlem
Varför fick just Kalla besök av familjen? Är inte det lite orättvist, för jag antar att övriga också har familj.

Visst, Kallas unge är uppenbarligen väldigt ung. De andras barn och familjer är troligen äldre och har inte samma behov av mamma/pappa men ändå. Kändes som en mental fördel.
Citera
2025-03-30, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
det är la också halvt riggat att kalla skall vinna?

Eller hur, brukar de förövrigt få med sig poäng från förra veckan?
Citera
2025-03-30, 21:26
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Eller hur, brukar de förövrigt få med sig poäng från förra veckan?

tror det började seda förra säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in