2018-08-29, 08:50
Medlem
Shuyins avatar
Henke Larsson jäkligt otippad, men han har ju inga tränaruppdrag just nu så kanske trevligt att vara med i lite TV på annat vis.

Carolina Klüft är väl favorit till segern dock? Mångsidig.
Citera
2018-08-29, 10:13
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Henke Larsson jäkligt otippad, men han har ju inga tränaruppdrag just nu så kanske trevligt att vara med i lite TV på annat vis.

Carolina Klüft är väl favorit till segern dock? Mångsidig.
Jo. Det tror jag. Och ganska ung ännu.
Citera
2018-08-29, 16:16
Medlem
Mclarengbgs avatar
Någon som har koll på hur det är med Anders Södergrens bollsinne? Anders är fortfarande vältränad så kondition och uthållighet tror jag inte är några som helst problem för hans del.
Citera
2018-08-29, 16:34
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Stort att Kjell Isaksson är med för oss som minns honom i superstars.

Synd, för övrigt, att tävlingen solkas ner av nån fridykare som är totalt okänd för de allra flesta.

Annars ser det ut att vara en bra årgång.

Jag tvivlar på att många, tyvärr får jag säga, även vet vem Marita Skogum är.
Citera
2018-08-29, 16:49
Medlem
Vanstertrollets avatar
Vad fan ska fettot Salo kunna uträtta här egentligen Han får nog sikta in sig på att bli bästa "målvaktsfetto" i kampen mot Pekka Lindmark. Ingen har nog haft så mycket distans till MM som Pekka när det begav sig. Salos video kan dock bli rätt intressant att se. Kontrasten mellan hjälteinsatsen i straffläggningen i Lillehammer och blundern mot Vitryssland.

Kjell Isaksson är väl något för gammal kanske.
Citera
2018-08-29, 17:28
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Jag tvivlar på att många, tyvärr får jag säga, även vet vem Marita Skogum är.
Jodå, dominant innan Simone Luder tog över...
Citera
2018-08-30, 06:25
Medlem
Inget jättespännande startfält i mitt tycke, gissar på att Södergren blir farlig, har väl precis lagt av?
Hade gärna sett t.ex. Tony Rickardsson, tycker att 6 VM-titlar väger tungt mot många av de andra deltagarna som inte vunnit något på högsta nivå.
Citera
2018-08-30, 07:49
Medlem
Södergren kom 5 i SM-femmilen i mars och 11 i 30 km masstart fristil i mars. Då hade han lagt av satsningen men verkar ha hållit formen.
http://skidresultat.se/?cat=skier&id=39184

Om det gäller kondition är det ingen som slår honom på fingrarna.
Citera
2018-08-30, 08:44
Medlem
kostymnisses avatar
En rejäl mix får man säga, från Pompe och Skogum som en majoritet inte känner till och upp till Henke Larsson och Kluft som får anses vara duon flest känner till.

Lauren har väl inte riktigt lagt av ens? Var det inte snack om en match till där? Det är lite tråkigt när fortfarande aktiva deltar tycker jag.

Södergren lär ju krossa allt beträffande fysik och sedan blir ju spjuvern Staffan Olsson kul att se.
Citera
2018-08-30, 14:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
En rejäl mix får man säga, från Pompe och Skogum som en majoritet inte känner till och upp till Henke Larsson och Kluft som får anses vara duon flest känner till.

Lauren har väl inte riktigt lagt av ens? Var det inte snack om en match till där? Det är lite tråkigt när fortfarande aktiva deltar tycker jag.

Södergren lär ju krossa allt beträffande fysik och sedan blir ju spjuvern Staffan Olsson kul att se.
Det är ju lite diffust med boxarna och deras karriärer.
Citera
2018-08-30, 19:28
Moderator
Dr Kings avatar
Detta lär bli en match mellan Klüft och Anders Södergren. Kjelle Isaksson är nog med 10 år för sent för att kunna göra sig själva rättvisa.
Citera
2018-08-30, 19:38
Medlem
Tråkigt att de tar in ännu en dopad idrottare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in