Citat:
Ursprungligen postat av
Eternalize
Uppenbarligen inte då hon drog sig ur på direkten när tävlingen startade? Eller såg du något annat program? Allt det där snacket inträffade ju strax innan tävlingen skulle börja, inte i huset, så fanns inte speciellt mycket tid att tänka. Det lät kanske bra först, men hon insåg väl kanske sen att det inte var något som hon ville hålla på med. Ännu en gång, supertöntigt att ta illa upp av en sådan grej. Ok börja böla för att någon inte vill hålla på med pakter i ett program som, i mina ögon, handlar om prestationer och värdighet. Speciellt om det involverar den konflikträdde Josefin Lillhage. Du har redan 2 st på din sida av 4 (Lidberg och Posa i princip), vad fan mer begär du? Hon var en av endast 2 som aktivt försökte skapa en pakt, det var ingen annan av deltagarna som gick in med den inställningen i tävlingen. Väldigt ironiskt att hon sedan nu i efterhand har klagat i aftonbladet på just den här tävlingen. Vem fan hade inte förväntat sig att det kunde bli dålig stämning efter en sån tävling om man håller på som dom gjorde?
Om vi bortser från det att Josefin sa en sak och gjorde en annan (dvs ljög). Det var någorlunda förståeligt eftersom hon blev stressad av situationen.
Men förutom det så stod hon inte för hennes hammarslag utan ursäktade sig flera gånger. Det tyckte jag var larvigt och hade räckt för mig som anledning att välja min motståndare i nattduellen.
Grymt kämpat av Janni i duellen. Finns inget att reagera negativt på, reglerna är glasklara - hinner båda greppa staven blir det brottningsmatch. Vill man klaga ska man givetvis klaga på SVT och inte på Janni.... Bästa tävlingsmänniska vann.