2009-01-14, 01:14
Medlem
visemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
Absolut! De är utvalda bland tusentals sökande för just sina intressanta
(om än ibland idiotiska) personligheter.

Patetiska och tröttsamma kategoriserar jag dom som.
Citera
2009-01-14, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viseman
Patetiska och tröttsamma kategoriserar jag dom som.

Tur för dig då att public service finns kvar ett tag till.

Men det här programmet har säkert fler tittare än Kobra,
vilket säger en del om det här landets kulturella och mentala status.
Citera
2009-01-14, 10:46
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
I och med "Camp Malloy" bevisade man att det är väldigt svårt att göra spännande underhållning med overkligt tråkiga personligheter.
De enda "sportkaraktärerna" (tex. P.Sjöberg) ställer så klart inte upp.
Lätt att klaga på svt, men det går inte att polera en bajskorv.
Det går inte att titta på sån här dynga när man sett Robinson
(den ultimata "realityn")

Det går faktiskt att polera en bajskorv.....kolla mythbusters
Citera
2009-01-14, 14:51
Medlem
visemans avatar
Citat:
Tur för dig då att public service finns kvar ett tag till.

Men det här programmet har säkert fler tittare än Kobra,
vilket säger en del om det här landets kulturella och mentala status.

Ja, det har säkert fler tittare än Kobra vilket skulle säga att sport attraherar tittarna mer än kultur. Tror att det förhållandet återfinns i väldigt många länder. Vad det säger om landets mentala status är däremot svårare att konstatera. Vart vill du egentligen komma med ditt resonemang?

Tur för dig att TV 4 finns!
Citera
2009-01-14, 15:27
Medlem
Chandler Bings avatar
Jag tyckte programmet var "mysigt" Inga reklampauser, bara det är jätteskönt Det här programmet kommer jag att följa med förhoppningsvis stor behållning.
Vad är det som händer med SVT??? Nu har dom 2 bra program jag gillar, dels detta samt favoriten Solens mat. Annars anser jag att SVT är som en gammal "rysslandstv" tråkig, svartvitgrå deprimerande osv osv.
Citera
2009-01-14, 16:33
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Annars anser jag att SVT är som en gammal "rysslandstv" tråkig, svartvitgrå deprimerande osv osv.
Glöm inte kommunistisk
Citera
2009-01-14, 17:50
Medlem
FillilutteN2s avatar
Fusk?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4179783.ab

Hur i hela helvete kan det räknas som fusk? Man måste ju få använda terrängen inom spelområdet exakt hur man vill, så länge man exempelvis inte tar upp en sten och kastar på någon. Ara är grym!
Citera
2009-01-14, 17:56
Medlem
100apor.ses avatar
1,5 milj tittare igår, får väl anses bra. Men så är det ofta med premiärprogram...det avgörs nästa avsnitt.
Citera
2009-01-14, 18:10
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100apor.se
1,5 milj tittare igår, får väl anses bra. Men så är det ofta med premiärprogram...det avgörs nästa avsnitt.

Fast det lär väl inte du bry dig om? Du lär väl knappast se det?
Citera
2009-01-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viseman
Ja, det har säkert fler tittare än Kobra vilket skulle säga att sport attraherar tittarna mer än kultur. Tror att det förhållandet återfinns i väldigt många länder. Vad det säger om landets mentala status är däremot svårare att konstatera. Vart vill du egentligen komma med ditt resonemang?

Tur för dig att TV 4 finns!

Jag kan inte ens förklaha hur mycket jag hatar självgoda, "uppfostrande" fyran. Sveriges mest patetiska hycklare. Fyran är för mig betydligt "smutsigare" än tv3. Samvertsdövande galor där man klappar "utsatta" folk på huvudet och slänger till dem en slant. Fy fan.
Citera
2009-01-14, 23:28
Medlem
Alvéss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Fusk?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4179783.ab

Hur i hela helvete kan det räknas som fusk? Man måste ju få använda terrängen inom spelområdet exakt hur man vill, så länge man exempelvis inte tar upp en sten och kastar på någon. Ara är grym!
I krig och kärlek är allt tillåtet och paintball är nära krig+ara älskar att vinna så helt klart var det en bra taktik
Citera
2009-01-15, 03:13
Medlem
olof86s avatar
Trevligt tv-program

Citat:
Ursprungligen postat av Alvés
I krig och kärlek är allt tillåtet och paintball är nära krig+ara älskar att vinna så helt klart var det en bra taktik

Håller helt med dig! Ara var bara smart när han tävlade. Erica tog ju Wassbergs gevär för att hennes hade slut på paintballkulor. Är inte det minst lika mycket fusk? Tyckte om programmet Det var trevlig underhållning och tävlingarna var helt ok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in