2003-08-27, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Då jag har studerat humaniora och var bra på det och vet hur pass svårare det är att plugga juridik, så måtte du ha en hjärna som en dator el -bättre upp- som Alta Vistas internationella sökmotor...

Jag har en hjärna som Searchbastard (http://www.searchbastard.com/), men jag är jävligt charmig istället som tur är =)
...och vacker att titta på...
Citera
2003-08-27, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Jag har en hjärna som Searchbastard (http://www.searchbastard.com/), men jag är jävligt charmig istället som tur är =)
...och vacker att titta på...

Och enligt din avatar så vet du var klitoris sitter - vad vackert

Men den där ser ut som en kamelhov, hehe

-Laura
Citera
2003-08-27, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura

-Laura
Jag tycker att du skall äta fröna från min avatar, om du träffar på en sådan växt utomlands eller i ngn botanisk trädgård -de sägs vara goda.
Citera
2003-08-27, 21:31
Bannlyst
Citat:
Nu är vi OT: Eh neee.. Du anar inte vilket folk det är på juristlinjen, hö hö. Där finns alla de sorter Bra betyg = inte nödvändigtivs intelligent, men kanske bra studiemetoder - vad vet jag?

-Laura
Av bitter erfarenhet vet jag att intelligens inte skattas högt där den borde skattas högst -rövslickeri-bildligt el kanske bokstavligt går däremot hem, och nu är det faktiskt inget angrepp på dig utan på hela det sk akademiska systemet som är en djävla fake: lärarna gillar dem som fjäskar och gör deras skitjobb, inte jämlikar el övermän. :mad: :mad:
Citera
2003-08-27, 22:09
Medlem
%s avatar
Citat:

-Laura
Aha, kameler har inte hovar! Dom har tår.
Citera
2003-08-27, 23:01
Medlem
snapcases avatar
Jaha, då var thompa iggad också då. Ska det vara så förbannat svårt att välja avatarer som är acceptabla för alla? Jag är inte intresserad av att igga nån p.g.a det dom skriver men eftersom jag ofta läser FB på jobbet så måste jag stoppa avatarer som inte är rumsrena. Är det OK?
Citera
2003-08-27, 23:33
Bannlyst
Då är det någon snorunge som lyckats logga in sig i mitt namn och ändrat mina options och vinklat inlägg men jag har bytt lösenord nu.
Citera
2003-08-27, 23:37
Bannlyst
hahahahhaha, ball. Den går ju hem hos admin och andra.

Skulle inte tro att de bryr sig så mycket.
Du kommer säkert att åka ut snart.
Med en tag i röven,,,,, billy-jet klon
Citera
2003-08-27, 23:40
Bannlyst
Vart fick du luft ifrån?.

Och åker jag så åker jag men PuLsEn återuppstår alltid.
Citera
2003-08-27, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Jaha, då var thompa iggad också då. Ska det vara så förbannat svårt att välja avatarer som är acceptabla för alla? Jag är inte intresserad av att igga nån p.g.a det dom skriver men eftersom jag ofta läser FB på jobbet så måste jag stoppa avatarer som inte är rumsrena. Är det OK?

Och vad är "rumsrent" för dig då? Måste jag byta till en bild på Bamse för att du inte ska bli ledsen? Hursomhelst så tänker jag då inte byta till något "snällare" bara för att du eller någon annan vill det. Byter till det jag vill ha, och den här tycker jag var väldigt vacker, till skillnad från de tidigare.
Eller är du homosexuell och inte uppskattar ett sköte? =)

Dessutom, på jobbet ska man arbeta. Gör det istället.

Cheezus...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in