2003-08-27, 12:18
Bannlyst
Du ska inte vara moderator Raaz om du går in och ändrar ord i inlägg jag skriver. :mad:

Som sagt banna och varna och ta bort inlägg men "vinkla" för fan inte om mina ord en gång till. :mad:

Du är verkar inte vara mogen för uppgiften.
Citera
2003-08-27, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PuLsEn
Du ska inte vara moderator Raaz om du går in och ändrar ord i inlägg jag skriver. :mad:

Som sagt banna och varna och ta bort inlägg men "vinkla" för fan inte om mina ord en gång till. :mad:

Du är verkar inte vara mogen för uppgiften.

Måste vara böjd att hålla med om så är fallet.

Låter nästan lika löjligt och omoget som vissa Ops på dc-hubbar. Kickar folk för att de skriver något harmlöst som inte opsen gillar, eller ifrågasätter något.
Eller när de kickar folk för att de har "rasistmusik" i form av Ultima Thule eller liknande =) Och anser att folk som har Bumfights ska kickas eftersom "Bumfights är förnedrande", men själva delar ut fullt med nakna privatbilder på tjejer som tjejernas ex har spridit över hela internet och annat skit =)
Sila mygg och svälja kameler eller hur det var...

Du är inte Op på en hubb också Raaz??
Citera
2003-08-27, 12:37
Bannlyst
Han ändrade även mina options. Aktiverade så att jag inte kunde få pm mm. Larvigt :mad:
Citera
2003-08-27, 12:42
Medlem
Raazs avatar
För det första så har jag ALDRIG ändrat innehållet i dina inlägg, har enbart tagit bort hela inläggen.

För det andra så har jag inte möjlighet att ändra dina inställningar, och därför kan jag lätt bevisa att jag inte heller ändrat så du inte kan få PM.
Citera
2003-08-27, 12:45
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Måste vara böjd att hålla med om så är fallet.

Låter nästan lika löjligt och omoget som vissa Ops på dc-hubbar. Kickar folk för att de skriver något harmlöst som inte opsen gillar, eller ifrågasätter något.
Eller när de kickar folk för att de har "rasistmusik" i form av Ultima Thule eller liknande =) Och anser att folk som har Bumfights ska kickas eftersom "Bumfights är förnedrande", men själva delar ut fullt med nakna privatbilder på tjejer som tjejernas ex har spridit över hela internet och annat skit =)
Sila mygg och svälja kameler eller hur det var...

Du är inte Op på en hubb också Raaz??

Mmm, håller med om det du säger, men som sagt, så är inte fallet.

Och jag är inte Op på nån hubb
Citera
2003-08-27, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuLsEn
Han ändrade även mina options. Aktiverade så att jag inte kunde få pm mm. Larvigt :mad:

Har du snedtrippat och blivit paranoid eller?

Sorry, men detta är en aning komiskt

-Laura
Citera
2003-08-27, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Har du snedtrippat och blivit paranoid eller?

Sorry, men detta är en aning komiskt

-Laura
Nu skall väl Raaz i konsekvensens namn varna Laura för detta personangrepp på min kompis PuLsEn el? :mad: Hur går studierna fö, Laura? Inte illa att plugga juridik och samtidigt ha tid att sitta så mycket på FB -inget personangrepp, beröm...
Citera
2003-08-27, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Nu skall väl Raaz i konsekvensens namn varna Laura för detta personangrepp på min kompis PuLsEn el? :mad: Hur går studierna fö, Laura? Inte illa att plugga juridik och samtidigt ha tid att sitta så mycket på FB -inget personangrepp, beröm...

Heh, det framgår ju att det var ett skämt

Och jo, tackar som frågar, men det går alldeles utmärkt för mig. Men jag är ju ehum.. mytoman eller hur var det?

-Laura
Citera
2003-08-27, 14:10
Bannlyst
Citat:
Heh, det framgår ju att det var ett skämt

Och jo, tackar som frågar, men det går alldeles utmärkt för mig. Men jag är ju ehum.. mytoman eller hur var det?

-Laura
Då jag har studerat humaniora och var bra på det och vet hur pass svårare det är att plugga juridik, så måtte du ha en hjärna som en dator el -bättre upp- som Alta Vistas internationella sökmotor...
Citera
2003-08-27, 14:24
Medlem
Citat:
Då jag har studerat humaniora och var bra på det och vet hur pass svårare det är att plugga juridik, så måtte du ha en hjärna som en dator el -bättre upp- som Alta Vistas internationella sökmotor...

Nu är vi OT: Eh neee.. Du anar inte vilket folk det är på juristlinjen, hö hö. Där finns alla de sorter Bra betyg = inte nödvändigtivs intelligent, men kanske bra studiemetoder - vad vet jag?

-Laura
Citera
2003-08-27, 14:27
Bannlyst
Citat:
Nu är vi OT: Eh neee.. Du anar inte vilket folk det är på juristlinjen, hö hö. Där finns alla de sorter Bra betyg = inte nödvändigtivs intelligent, men kanske bra studiemetoder - vad vet jag?

-Laura
Sure, baby! Jag vet nog vad för folk som går där med tanke på "rättssäkerheten" här i landet. Dra dina valser ngn annanstans.
Citera
2003-08-27, 14:36
Medlem
Citat:
Sure, baby! Jag vet nog vad för folk som går där med tanke på "rättssäkerheten" här i landet. Dra dina valser ngn annanstans.

Sure

-Laura
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in