Flashbacks sämsta/bästa medlemmar så är det någon som tog bort mitt sista inlägg och förvrängde inlägget jag skrev om Laura att jag är rädd för vad som befinner sig bakom datorn och plötsligt när jag titta så stod det att jag och laura är rädda för vad som befinner sig bakom datorn och man kan ju gissa vem det var dom ville att det skulle vara jo ingen mindre än nuxvomica?. :mad:
Dela ut varningar ni bara och banna men inte hålla på så här då har man gått för långt. :mad:
Såja nu funka det men det spelar väl ingen roll om det var en moderator?. Ni kan väl göra lite vad ni vill men hellre en moderator än någon vidrig snorunge som leker med mitt beryktade namn. :mad:
Ifall du känner dig dåligt behandlad så skriv här vad du skrivit i inlägget från början och sedan det av moderatorn editerade inlägget så att det kan granskas av flera.
Sen så borde alla moderatorer skriva en liten text i slutet på alla inlägg de editerar där de skriver varför de gjort det.
Jag tog bort ditt inlägg under övrigt av en enkel anledning, din konstanta mobbning av Laura. Jag varnade dig, men det tycks inte hjälpa utan du fortsätter med dina angrepp, jag gav dig en extra chans att slippa en andra varning genom att enbart ta bort inlägget och inte ge dig nån varning.
Så om ni skulle trivas med ett forum med mobbing och hot, då tillåter jag det.
Nu har du din chans att slippa bli utkastad från forumet, men fler chanser ges inte, iaf inte från mig.