2009-11-07, 00:08
Medlem
Jonirls avatar
Sean Banan i Circus Möller

Hej.

Tror ni att det gynnar att Sean Banan spelar skithög i varje avsnitt han gör i Circus Möller och tar upp cannabis vid olika tillfällen t.ex. så ser det ut som han röker cannabis i ett avsnitt, och säger i stil med "Kor gillar gräs, det gör Sean banan också"

Hur som helst, tror ni det är en bra bild han tar fram av cannabis i form av humor eller tror ni att folk bara ser honom som en pundare?
Senast redigerad av Jonirl 2009-11-07 kl. 00:20.
Citera
2009-11-07, 00:09
Medlem
Jonirls avatar
http://www.youtube.com/watch?v=RAbjgzgJogc

ca: 1:15 så ser ni klippet jag menar.
Citera
2009-11-07, 00:29
Medlem
Tha:Hiphopsters avatar
Alltså vad fan är det där för något? Skulle det där kallas humor?
Förstår verkligen inte det roliga i att en efterbliven invandrare som inte kan svenska och är fixerad vid rumpor intervjuar en bonde.
Och till råga på allt så ger idioten cannabis ett dåligt ryckte när han "röker på" i ett sådant program!
Citera
2009-11-07, 00:42
Medlem
förstår inte riktigt varför men jag kan fan inte hålla mig för garv när jag såg klippet på tv. även kvällens klipp var rätt roligt, involverar bland annat en antik crackpipa

Citat:
Ursprungligen postat av Tha:Hiphopster
Alltså vad fan är det där för något? Skulle det där kallas humor?
Förstår verkligen inte det roliga i att en efterbliven invandrare som inte kan svenska och är fixerad vid rumpor intervjuar en bonde.
Och till råga på allt så ger idioten cannabis ett dåligt ryckte när han "röker på" i ett sådant program!
Har du sett hans gamla klipp?

OnT: tror det är mest positivt då man kan få ett mer avslappnad relation till cannabis, man ska kunna skämta om det liksom.
Citera
2009-11-07, 00:46
Medlem
EvilAnnanass avatar
Fattar inte vad det roliga är... Snacka om efterbliven publicitet.
Citera
2009-11-07, 00:52
Medlem
Tha:Hiphopsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
förstår inte riktigt varför men jag kan fan inte hålla mig för garv när jag såg klippet på tv. även kvällens klipp var rätt roligt, involverar bland annat en antik crackpipa

OnT: tror det är mest positivt då man kan få ett mer avslappnad relation till cannabis, man ska kunna skämta om det liksom.
Nej jag har inte sett några utav hans gamla klipp, skulle du kunna vara så snäll och upplysa mig om hur dessa skiljer sig från detta.
Jo det kanske kan ges en mer avslappnad relation till cannabis om man skämtar om det, men är man anti så är det även väldigt lätt att man använder något sånt här på ett negativt sätt. tex. man påstår att han har blivit efterbliven av att röka.

Men anledningen till att jag kanske är lite skeptisk till detta programinslag är väl kanske att jag inte riktigt respekterar Måns Möller.
Tycker inte alls om hans humor många gånger.
Citera
2009-11-07, 01:06
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tha:Hiphopster
Nej jag har inte sett några utav hans gamla klipp, skulle du kunna vara så snäll och upplysa mig om hur dessa skiljer sig från detta.
Jo det kanske kan ges en mer avslappnad relation till cannabis om man skämtar om det, men är man anti så är det även väldigt lätt att man använder något sånt här på ett negativt sätt. tex. man påstår att han har blivit efterbliven av att röka.

Men anledningen till att jag kanske är lite skeptisk till detta programinslag är väl kanske att jag inte riktigt respekterar Måns Möller.
Tycker inte alls om hans humor många gånger.

Sean Banan - The original
http://www.youtube.com/watch?v=bHCAc4fGdFs (2,6 miljoner views)

Sean Banan blev en svensk internetsnackis efter det att han lyckades vara med i Svensk TV uppenbart nedrökt till neandertalsnivå.

Det är bara det första klippet som jag personligen tycker är riktigt roligt, grabben är bäng och reportern är chockad.
Senast redigerad av honken80 2009-11-07 kl. 01:11.
Citera
2009-11-07, 02:45
Medlem
han är väl komiker och hela grejen är en act?

EDIT: ja hela grejen är en act, han kör standup också.

här hör ni hur han pratar normalt: http://www.youtube.com/watch?v=HmUoUwar5Aw&feature=related

EDIT: worldcitizen varför pejstade du in den där historien?
Senast redigerad av Mr.Dee 2009-11-07 kl. 02:58.
Citera
2009-11-07, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

Jag håller med dig fullständigt, man måste ju se humorn i detta. Han spelar en viss roll och får mig att skratta iaf, sen är vi alla människor olika.
Citera
2009-11-08, 14:00
Medlem
Tightflesks avatar
Bra som fan att man kan nämna det i tv utan att vara dödsseriös =P
Bara folk inte tror att det är som han man blir när man röker.
Citera
2009-11-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Bra som fan att man kan nämna det i tv utan att vara dödsseriös =P
Bara folk inte tror att det är som han man blir när man röker.

klart den trångsynte medelsvensson kommer tro det. Elller tro... HAN VET!
Citera
2009-11-08, 15:20
Medlem
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=123519

översätt någon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in