2015-06-30, 12:06
Medlem
Javalangs avatar
http://media.medfarm.uu.se/play/video/5073/livestream

Till er som vill se livestream från Almedalen angående cannabis och spice.
Citera
2015-06-30, 12:32
Medlem
Javalangs avatar
Min kommentar angående cannabisdiskussionen i Almedalen: förvånansvärt givande diskussion, alla iblandade (det jag såg) verkade öppna för varandras argument och synvinklar. Till och med Kai Knudsen gav ett bra intryck, trots alla hånfulla kommentarer mot honom här på Flashback. Helt uppenbart att debatten kommer att få mycket mer mediautrymme de kommande åren här i Sverige.
Citera
2015-06-30, 12:45
Medlem
Stor härva av cannabisodling i Göteborg
Citera
2015-06-30, 17:58
Medlem
Cannabisodling i Sverige minskar riskerna för upptäckt
Citera
2015-06-30, 18:47
Medlem
tengilllls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Javalang
Min kommentar angående cannabisdiskussionen i Almedalen: förvånansvärt givande diskussion, alla iblandade (det jag såg) verkade öppna för varandras argument och synvinklar. Till och med Kai Knudsen gav ett bra intryck, trots alla hånfulla kommentarer mot honom här på Flashback. Helt uppenbart att debatten kommer att få mycket mer mediautrymme de kommande åren här i Sverige.

Intressant! Ska kolla på det ikväll. Nyfiken på Mattias bidrag.
Citera
2015-06-30, 21:52
Medlem
murtennios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Javalang

Kul att höra! Det som behövs, en öppen objektiv debatt. Stigmat kring debatten måste veck. En förnyat narkotikapolitik är ett måste och även på ingång, sakta men säkert.

Precis som du säger är det även uppenbart att debatten kommer få mer media utrymme. Man har redan märkt det de senaste åren.
Citera
2015-07-01, 12:04
Medlem
Oregon tillåter marijuana
Citera
2015-07-01, 12:11
Medlem
Recreational marijuana becomes legal in Oregon
Citera
2015-07-01, 12:42
Medlem
Användningen av spice har minskat
Citera
2015-07-01, 13:49
Medlem
Javalangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleft
Oregon tillåter marijuana

Mer underlag till utvärderingar om hur det blir när man legaliserar dödsknarket. Bra
Citera
2015-07-01, 14:54
Medlem
mulkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleft
Användningen av spice har minskat

Citat:
– Över tid så blir du dum i huvudet av cannabis, det blir du. De första gångerna så ger det en ruseffekt, men sen så blir du knäpp, säger Ekstam.

Den kommentaren är bevis för att du blir dum i huvudet av att heta Ekstam.
Citera
2015-07-01, 15:03
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mulken
Den kommentaren är bevis för att du blir dum i huvudet av att heta Ekstam.

Den mer oroande frågan är om man blir dum i huvudet av att vara polis, eller om man blir polis för att man är dum i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in