vet inte var creddfaktorn på något sånt här ligger. man känner ju lite med grabben, men ändå så är det fruktansvärt roligt och orutinerat. hur väck är man? utgår jag från cannabis så ska man ju för fan kunna ta hand om en eld om sådan uppstår.
följdfråga; har ni kunnat åstadkommit något i klass med detta när ni varit benga?
antar att han inte släckte hoggen ordentligt, la sig tillrätta å däckade, sen vaknade av att det brann, ganska lätt hänt om man inte är noga med att släcka hoggen eller ciggen eftersig, kan även hända cigg rökare.
vet inte var creddfaktorn på något sånt här ligger. man känner ju lite med grabben, men ändå så är det fruktansvärt roligt och orutinerat. hur väck är man? utgår jag från cannabis så ska man ju för fan kunna ta hand om en eld om sådan uppstår.
följdfråga; har ni kunnat åstadkommit något i klass med detta när ni varit benga?
Jag satsar mina pengar på cigg i detta läge, om det inte handlar om korta rull papper eller en ''fuling'' då. Då OCB och liknande papper är gjorda så att dom slocknar av sig själva efter en stund ( alla stoners som gillar spliff och har ''spaced out'' för en stund med den tänd i handen vet vad jag pratar om ).
Och alla stoners vet att polisen kör med '' Du ser påverkad ut '' nästan varje gång dom träffar på en ungdom :P
Röker själv aldrig inne, främst pga lukten. Att det kan börja brinna är väl en faktor, men det skulle jag förmodligen kunna hantera. Har aldrig gjort något i klass med detta när jag är bäng, har nästan kvävts för att jag garvat så mycket. That's it.
Har faktiskt vid 2 tillfällen nästan satt eld på lägenheten pga cbrus. Ena gången var då vattenpipan välte o de försvann en kolbit under soffan, ung o dum tänkte man inte mer på det, flyttade nyligen och hittade då ett stort utbränt hål i parketten där soffan stått, tur att de inte hade fattat eld..
Andra gången var ett nyårfirande med cannabis o fondue, blev inte mycket till fondue efter att hela bordet råka fatta eld, de roligaste var tjejerna som valde att rädda hunden samt ta kort på branden mitt i vardagsrummet istället för att hjälpa till o strypa eldsvådan :/
Senast redigerad av Ducken11 2014-02-10 kl. 17:06.
Charlotte's Web has helped her daughter Madeleine, but when Lightle introduced herself and Madeleine to the pastor at one local church, the pastor told "mean stories" about medical marijuana and "stoners" during his next two weekly sermons, eliciting laughter from the congregation.
Det gamla militärområdet i centrala Köpenhamn än i nuläget bebott av drygt 800 personer. Genom att renovera gamla byggnader vill Christiania göra plats för 200 helt nya invånare.
– Nu ska detta naturligtvis köras igenom i hela vårt närdemokratisystem. Men det är i alla fall vår vision, säger Allan Lausten till Ekstrabladet.