2009-02-02, 11:10
Bannlyst
Ingen dålig bong, goodjob Michael!
Citera
2009-02-02, 11:31
Medlem
Insomniac^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
Be om ursäkt Killen är för helvete typ åttafaldig OSmedaljör, vad i helvete har han att be om ursäkt för att han drar en bong nån gång då och då?
Vilka patetiska jävla as det måste vara som bashar honom utan att ha åstadkommit ett jävla skit i livet.

Instämmer till fullo, vill han röka så låt honom göra det. Om någon förtjänar ett bloss så är det han.
Citera
2009-02-02, 11:46
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
Be om ursäkt Killen är för helvete typ åttafaldig OSmedaljör, vad i helvete har han att be om ursäkt för att han drar en bong nån gång då och då?
Vilka patetiska jävla as det måste vara som bashar honom utan att ha åstadkommit ett jävla skit i livet.

Han har tagit 14 guld i os, ganska galet.
men fyfan vad löjligt, tycker synd om personer som hamnar helsida i tidningen bara för någon helt dum grej, måste suga att vara känd.
Citera
2009-02-02, 11:48
Medlem
Soeders avatar
Ja cannabis är dopingklassat. Vet inte varför, men möjligt att det kan vara bra innan en tävling i kanske.. skytte?
Citera
2009-02-02, 13:01
Medlem
HemligeHanss avatar
Citat:
"– Han verkade lika van vid pipan som han är när han simmar. Han tog guld i halsbloss."

Ja tänk vilken lungkapacitet, måste ha blivit rejält dunder den kvällen!
Citera
2009-02-02, 13:09
Medlem
iPees avatar
Tycker att tränarna etc ska vara med upprörda över bruket av alkohol än CB!!
Citera
2009-02-02, 13:42
Medlem
hejje_99s avatar
Helvete! Kunde han inte stått för det istället för att bitcha sig. Hadde sett mycket bättre ut.
Citera
2009-02-02, 13:45
Medlem
snurreboxs avatar
Det är dopingklassat för att det vidgar blodkärlen, bland annat därför man får röda ögon. Så med precis rätt mängd borde man prestera bättre.
Citera
2009-02-02, 14:45
Medlem
Slynglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Bort med medaljerna! Någon kommentar på AB sa att cannabis är dopingklassat, true?

ja du ser ju hur bra koll folk har.. jag reagerade också på det. vadå dopingklassat!!?
sen har människan mage att säga "ta medaljerna från honom!"...

ibland vill man bara döda...

(EDIT)

ok.. det va visst dopingklassat... men bara under tävlingar står det!
Senast redigerad av Slyngling 2009-02-02 kl. 15:02.
Citera
2009-02-02, 16:26
Medlem
WalkItOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birdsong
"Ungdomarna har heller inte förstått vilka skador det här kan ge, säger Norström."

Vadå för skador? Varför kan dom aldrig förklara det i artiklarna dom ger ut?
Så förbannad jag blir på alla små puckon som sitter och predikar att cannabis inte är farligt. Ni är fan ta mig för dumma för att knarka.
Citera
2009-02-02, 16:30
Medlem
Puffarns avatar
CB är inte dopingklassat pga att det har någon effekt utan pga att det är ett narkoptiskt preparat och man vill inte att idoler ska syssla med sånt, well jag vill men inte "de". Jag hatar "dem", de ställer alltid till med problem för alla som inte är som "de"

Så, vad ska han säga? Hans stora inkomster kommer från sponsorer och de kan jag garantera tillhör "dem".
Citera
2009-02-02, 16:32
Medlem
caran672s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejje_99
Helvete! Kunde han inte stått för det istället för att bitcha sig. Hadde sett mycket bättre ut.

Han e så ung sån det vågar han inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in