2010-10-27, 21:31
Medlem
olucks avatar
någon som sitter på några gamla låtar från han?
Citera
2010-10-27, 21:33
Medlem
Ricques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oluck

Spotify har Latin Kings låtar ändå bak till 2000 ifall du har Spotify. Men du kanske tänkte något ännu äldre?
Citera
2010-10-27, 21:34
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oluck
Finns på youtube . Cashen dom tas är så jävla bra
Citera
2010-10-27, 21:35
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricque
Spotify har Latin Kings låtar ändå bak till 2000 ifall du har Spotify. Men du kanske tänkte något ännu äldre?
äldre,
Citera
2010-10-27, 21:36
Bannlyst
Mina absoluta favoriter inom svensk hiphop är Latin Kings, därför såg jag programmet idag.

Bra program må jag säga, Dogge är alltid skön!

Men jag tänkte på liveklippet i början, det finns inte ute på internet (tro mig, jag har kollat), vem ska jag vända mig till på tv4 för att försöka fixa fram hela det klippet?

Sen tror jag inte ett dugg att det var CB
Citera
2010-10-27, 21:39
Medlem
sir.skalmans avatar
Verkar som om sverige kanske äntligen börjar ta positiv ställning till cannabisfrågan, vet inte hur de är med övriga sverige som har gratistidningen metro men framsidan i stockholm bestod iaf idag av en bild på en svart kille i solglajjer som röker på en riktigt fet jävel!! sen ere även värt o nämna att dom zoomade in" I <3 weed too" i några sekunder som va klottrad på skolgården när dogge o tjejen gick över
Citera
2010-10-27, 21:41
Medlem
avgns avatar
Finns det på tv4 play ?
Citera
2010-10-27, 21:45
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Finns det på tv4 play ?
Japp
http://www.tv4play.se/noje/berg_flyttar_in?title=berg_flyttar_in_del_6&videoi d=1103509
Citera
2010-10-27, 22:27
Medlem
Disembowlers avatar
Dogge bor ju i ett villakvarter i Norsborg. Enligt grannarna så verkar han vara rätt städad och mycket vänlig. Innan jag visste detta tyckte jag att han verkade vara en stor idiot och mediahora. Dessutom verkar han gå helt upp i sin dotter vilket jag tycker är ett stort plus. Tror således inte att han skulle riskera något genom att röka weed i TV. Även om han säkerligen inte är obekant med örtens fröjder.
Citera
2010-10-27, 22:53
Medlem
sir.skalmans avatar
De klart att han rökte en spliff och de gjorde C.B också, kolla bara på deras samtal med varandra i badrummet där hon står som en liten osäker flicka o pillar sig överallt i ansiktet
men om vi ser de åt motsatt håll, vad tjänar han på att rulla en egen cigg i rizzla papper o dessutom använda ett hemmagjort filter i tv?
Citera
2010-10-27, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewftw

Men jag tänkte på liveklippet i början, det finns inte ute på internet (tro mig, jag har kollat), vem ska jag vända mig till på tv4 för att försöka fixa fram hela det klippet?
Finns visst ute på nätet.

Berg.Flyttar.In.S03E06.SWEDiSH.PDTV.XviD-GLASS

Tablåinfo 27/10 2010 (21:00 - 21:30)

Del 6 av 8. Carina Berg packar väskan och beger sig hem till Dogge Doggelito som bor i Stockholmsförorten Alby. Där får hon hjälpa till och tvätta Dogges hummer och påta i trädgården. De blir också tjuvrökning på ett skoltak och Carina får under tvång prova på att rappa.
___
________ ____ / \ _________ _________
/ _____/ - - / _ \ / ____/ / ____/
/ \ ___ - - / \ \____ \ \____ \
\ \_\ \ - -__ / _ \ / \ / \
\________/ -_______\ / / \ \ /_________/ /_________/
GlaZz \___/ \___/ SweTV.org

Berg.Flyttar.In.S03E06.SWEDiSH.PDTV.XviD-GLASS

Genre..........: Underhållning
Sändningsdatum.: 2010-10-27
Källa..........: DVB-T
Video..........: 2-pass XviD @ 1088 kbps
Upplösning.....: 640x352 XviD
Ljud...........: MP3 111 kbps VBR

Del 6 av 8 säsong 2010
Del 6 av 8. Carina Berg packar väskan och beger sig hem till Dogge
Doggelito som bor i Stockholmsförorten Alby. Där får hon hjälpa
till och tvätta Dogges hummer och påta i trädgården. De blir också
tjuvrökning på ett skoltak och Carina får under tvång prova på
att rappa.

Tack till alla rippare, administratörer, moderatorer
med flera på SweTV.org! Våra rippar får spridas vidare,
sålänge de förblir oförändrade.
Citera
2010-10-27, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.skalman
De klart att han rökte en spliff och de gjorde C.B också, kolla bara på deras samtal med varandra i badrummet där hon står som en liten osäker flicka o pillar sig överallt i ansiktet
men om vi ser de åt motsatt håll, vad tjänar han på att rulla en egen cigg i rizzla papper o dessutom använda ett hemmagjort filter i tv?

Vissa hur duktig han är på att rulla?

Skämt å sido, jag tycker det var roligt. Tycker Dogge verkar vara en ball, cool snubbe. Chill. Har säkert varit med om mycket skit och tagit mycket skit, en massa cyklar tex.
Bra program, berg är sexig som in i, bara det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in