Resultat: Vilken version av forumet gillar du bäst?
Jag gillar gamla versionen (phpBB) bäst.
48,28%
42 röster
Jag gillar nya versionen (vBulletin) bäst.
51,72%
45 röster
2003-08-29, 16:32
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Hur många fel är det inte på nya forumet? Man ser inte tiden då ett inlägg postades för det är skrivet i en mörk färg, det är inte rätt antal visningar, man fick lägga in ny avatar, forumet var bort i flera dagar pga av ombyggnaden. Moderatorernas namn står inte i main menyn, utan längst ner på sidan när man går in på ämnesforumet. Man ser inte vilka användare som är inne på vilka forum.

Ja det är mer saker, säkert 20-30 småfel som tillsammans gör det hela mkt irriterande, allt detta för att admin ska kunna banna folk lättare, verkar inte vara så, dom kommer ju tillbaka ändå.

1. Forumet är under uppbyggnad, självklart blir de lite småfel å sånt i början, men det är ju sånt vi har möjlighet att säga till om så admin kan fixa det, även om det kanske tar lite tid innan det fixas ibland...

2. Forumbytet var inte för att admin skulle kunna banna folk lättare, utan för att forumet går snabbare med det här systemet och dessutom har fler funktioner än det förra även om vissa av de gamla funktionerna försvunnit eller blivit svårare att hitta.
2003-09-10, 01:30
Medlem
Jag måste säga att jag gillar det här forumet mycket bättre än förra, om man i det förra råkade klicka i samma cell som ett inlägg så togs man dit. Nu är det inte så och det gillar jag. Jag är inte en sådan som postar så mycket utan tittar mest runt och för mig är det inget som dåligt, än iaf .
2003-09-14, 14:46
Medlem
Mixerns avatar
det nya vBulletin har läckrare färger, men inte mycket annat...det gamla var bättre om ni frågar mig...
2003-09-14, 20:46
Medlem
unix_cores avatar
Jag gillar att det är speciella ikoner på inlägg man själv varit å kladdat på
Kan va jobbigt å hålla reda på annars.
2003-09-14, 21:18
Bannlyst
Jag vill ha tillbaks det gamla forumet. Och då syftar jag inte på utseendet utan på reglerna som var där, och alla funktionerna som aldrig verkar komma tillbaks.
2003-09-14, 22:38
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Jag vill ha tillbaks det gamla forumet. Och då syftar jag inte på utseendet utan på reglerna som var där, och alla funktionerna som aldrig verkar komma tillbaks.

Håller med, det talas om att Rom inte byggdes på en dag iom att det tar lång tid att få nya forumet att funka, jag säger att Rom förstördes inte på en dag iom att det gamla bra forumet försvann.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in