2003-08-26, 21:21
Medlem
dirty bastard©s avatar
Tjena,

är det någon som rekomenderar Texas Longhorn?

Jag har hört att det är ett riktigt bra ställe för älskare av stora biffar...

Tackar!

Micke
Citera
2003-08-27, 11:45
Medlem
esses avatar
Jag rekommenderar verkligen Texas Longhorn. Jag har ätit på den i Borlänge, Dalarna, och den är bra.
Citera
2003-08-31, 15:01
Medlem
Att rekomendera!! Men om du är i Sthlm ska du ta den som är i Gamla Stan...om den finns kvar där. Ta med ordentligt med stålar och kör hela kittet...dvs nachosplate till förrät..en rejäl köttbit med ordinarie tillbehör till varmrätt..och browies och kaffe till efterrätt.

Naturligtvis ska du dricka blaskig amerikansk bira till för- och varmrätt
Citera
2003-08-31, 16:52
Medlem
Texas ROCKAR!

I stockholm finns det 4st restauranger. Upplandsgatan 56, S:tPaulsgatan 4 A, Fleminggatan 27 samt en hyffsat nyöppnad som ligger vid Östermalmstorg.. Det är faktiskt lite skillnad mellan de olika restaurangerna i fråga om kvalitet samt service. Jag rekommenderar den på S:t Paulsgatan, har aldrig gått därifrån vare sig hungrig eller missnöjd på något annat.
Citera
2003-09-14, 16:22
Medlem
Mattias18s avatar
Bästa köttet någonsin!

Texas Longhorn i gamla Stan var underbart i sommras! Finns det på fler ställen i Sverige?
Citera
2009-07-10, 23:57
Medlem
Masingas avatar
Detta blir en skön bump

Käkade där ikväll, kan bara säga att jag aldrig går tillbaka. Inget gott kött, visste inte att 300g kött va så litet som det var. Nej, aldrig mer. Slöseri med cash att lägga 300 spänn och inte ens bli mätt
Citera
2009-07-11, 12:22
Moderator
Evil Eds avatar
Flyttar denna till forumet för restauranger.

/mod
Citera
2009-07-11, 12:24
Medlem
Jag åt där för ca 1 månad sedan, käkade 600g köttbit, den var stor som en tärning, medium-well! MUMS!
Citera
2009-07-11, 13:14
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIDS-Mannen
Jag åt där för ca 1 månad sedan, käkade 600g köttbit, den var stor som en tärning, medium-well! MUMS!
Stor som en tärning? En tärning i fönstret på en EPA-traktor eller?

Jag tycker att det är helt okej när man är sugen på något rejält. Så gå dit och käka du, TS.
Citera
2009-07-12, 14:43
Medlem
jonas00s avatar
Käkade på Texas longhorn i Göteborg, den som ligger vid heden.
Och kan inte annat säga än att maten är helt underbar (om man gillar grillat kött , men vem gör inte det?).
Citera
2009-07-14, 23:56
Medlem
gärningsmannens avatar
Jo, köttet på Longhorn är verkligen att rekommendera. Men kvaliteten varierar med restaurangerna (i alla fall i Stockholm).
Texas Burger co rekommenderas också!
Citera
2009-07-16, 12:16
Medlem
Krösus Sorks avatar
Käkade på den i Visby vilket var sjukt gott, men då hade jag levt på öl och kebab i en vecka innan dess så jag vet inte om det här är ett bra vittnesmål...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in