Att rekomendera!! Men om du är i Sthlm ska du ta den som är i Gamla Stan...om den finns kvar där. Ta med ordentligt med stålar och kör hela kittet...dvs nachosplate till förrät..en rejäl köttbit med ordinarie tillbehör till varmrätt..och browies och kaffe till efterrätt.
Naturligtvis ska du dricka blaskig amerikansk bira till för- och varmrätt
I stockholm finns det 4st restauranger. Upplandsgatan 56, S:tPaulsgatan 4 A, Fleminggatan 27 samt en hyffsat nyöppnad som ligger vid Östermalmstorg.. Det är faktiskt lite skillnad mellan de olika restaurangerna i fråga om kvalitet samt service. Jag rekommenderar den på S:t Paulsgatan, har aldrig gått därifrån vare sig hungrig eller missnöjd på något annat.
Käkade där ikväll, kan bara säga att jag aldrig går tillbaka. Inget gott kött, visste inte att 300g kött va så litet som det var. Nej, aldrig mer. Slöseri med cash att lägga 300 spänn och inte ens bli mätt
Käkade på Texas longhorn i Göteborg, den som ligger vid heden.
Och kan inte annat säga än att maten är helt underbar (om man gillar grillat kött , men vem gör inte det?).
Jo, köttet på Longhorn är verkligen att rekommendera. Men kvaliteten varierar med restaurangerna (i alla fall i Stockholm).
Texas Burger co rekommenderas också!
Käkade på den i Visby vilket var sjukt gott, men då hade jag levt på öl och kebab i en vecka innan dess så jag vet inte om det här är ett bra vittnesmål...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!