2009-01-07, 09:26
Medlem
Jag undrar bara om man ansöker om att ha kredit på sitt vanliga bankomatkort på länsförsäkringar, är det då samma kort man använder eller skickar de ut ett nytt kort med de möjligheterna så att säga? Vet att när jag hade swedbank en gång i tiden så var kreditkortet ett annat svart kort som de skickade ut.
Citera
2009-01-07, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locos
Jag undrar bara om man ansöker om att ha kredit på sitt vanliga bankomatkort på länsförsäkringar, är det då samma kort man använder eller skickar de ut ett nytt kort med de möjligheterna så att säga? Vet att när jag hade swedbank en gång i tiden så var kreditkortet ett annat svart kort som de skickade ut.

Det står rätt otydligt vad som gäller för deras kredit egentligen. När jag hade det på swedbank så hade man 30 dagars räntefritt. Men verkar inte som länsförsäkringars fungerar så? Står bara att räntan är kring 8% på utnyttjad kredit och att man betalar ränta på utnyttjad kredit varje kvartal. Alltså som jag förstår det inte räntefritt? Någon annan som har kredit hos länsförsäkringar och som vet hur det fungerar. Krediten ska vara kopplad till mitt mastercard då, vill inte ha något visa kort.

Min telefon är halvt död efter den legat i byggdam och känner mig sådär sugen på att gå till banken med dammiga kläder...
Citera
2009-01-07, 22:54
Medlem
Va fan, någon måste väl ha det här bögkortet!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in