Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-07, 10:33
  #13
Medlem
tränar du i umeås enda stora gym så är väl 70% polis aspiranter..
2009-01-07, 10:37
  #14
Medlem
lsas avatar
TS var du inte banned for life?

Det borde du iaf vara...
2009-01-07, 10:41
  #15
Medlem
Dreass avatar
Själv så tränar jag på så små gym att polisen inte hittar dit.

OfT: Ingen mer än jag som tycker att ts påminner om en användare som var på forumet för ett tag sen? Samma avatar kanske det beror på....
2009-01-07, 10:42
  #16
Medlem
lsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aimbert
De flesta stationer har nog eget gym, så är det åtminstone här i staden.

OnT: Poliser på gymmet hade varit roligt. Ungefär 94% av medlemmarna på mitt gym hade antagligen börjat flacka med blicken, börjat gråta, r0idat eller bara sprungit.


Jag brukade träna på samma gym som Illmar R, Malmös starke man.
Detta gymmet är inte med i RF eller vad de heter.
Dvs det kryllar av roidfreaks, en kär gymkollega brukar även sporta ett svart vristband som han fick för att ha dealat roids.

Iaf för några år sen sköt någon sönder Illmars fönster och skickade hotbrev vilket gjorde att Illmar alltid hade med sig 2 -3 snutar vart han än gick.
På gymmet var 2 av dem herrar i kostym och en super sexig kvinnlig i träningskläder. Kan dock berätta att en hel del av de vanliga började undvika att träna samtidigt som Illmar.
De som var kvar titttade åt ett annat håll.
2009-01-07, 11:06
  #17
Avstängd
Roche1s avatar
Själv tränar jag på ett gym där 2 poliser som plockade in mig för dopinginnehav också tränar.

Då var jag ren, nu kurar jag
2009-01-07, 12:46
  #18
Medlem
Howakas avatar
Gymmet jag tränar på så finns det en person som tränar men en tröja med texten "polisen" på ryggen... och han får massa skumma blickar på sig av alla på gymmet
2009-01-07, 12:54
  #19
Avstängd
Du kan ju sluta att träna på polistationen så kanske du slipper dessa poliser.

Jag har bara sett en polis några gånger på gymmet men inte fan går han och kollar om folk har tagit några preparat.
2009-01-07, 12:58
  #20
Medlem
mx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymoholic
lite kurvig sådär men ändå bra byggd.

Hon kanske chansade på att du tryckte och hoppades på kunna bygga en ny kontakt för att själv få tag i prep?
2009-01-07, 13:21
  #21
Moderator
^Eazs avatar
Jag vet inte vad som ska diskuteras, så TS får gärna komma med ett utvidgat diskussionsunderlag.

Tycker vi om poliser på gymet är ganska löjligt, då poliser också har rätt att gymma, går även att fråga: Tycker vi om discogymmare, tycker vi om riktiga BB:are, tycker vi om brandmän på gymet osv osv.

Låter tråden vara öppen ett tag för att se var detta leder.

/Mod
2009-01-07, 14:11
  #22
Medlem
Undercasts avatar
Tycker det är märkligt när man ser poliser träna på ens gym, då det alltid finns tiptop gym på polishuset, eller närliggande byggnad?
2009-01-07, 14:22
  #23
Avstängd
gymoholics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
haha, du har nog faktiskt rätt! Jag får erkänna mig efterbliven!

Poliser på gymmet hade varit nice. Lite drop-in-dopingtester och sånt. Om någon pratar om stulna grejer ska de såklart få ta fram batongen och klubba ner dom också. Tjyvar ska ha stryk.

Haha bra att du kan erkänna fel, men det är så typiskt man kan ju inte direkt se vem som är polis, tänk om man avsöjar värsta feta grejerna, eftersom man bygger upp ett förtroende för dem, och sen pafff gripen på bar gärning?
2009-01-07, 14:24
  #24
Avstängd
gymoholics avatar
Kan även tillägga att gymmet där jag tränar har haft flera drop-ins av polisen. Samtliga gånger har skett när ordinarie gym ägare är och gör ärenden, han hade kastat ut dem om dem började förhöra folk på gymmet, han har stake faktiskt. Jag hade gjort likadant.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback