Flashback bygger pepparkakshus!
2002-08-19, 02:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Tjena ...
Har tagit tjack sen ett halvår tillbaka ungefär!
Inte så lång tid alltså..
Har köpt av 2 olika kranar... den ena gav standard grejjer.. i detta fall antingen ett hel vitt pulver eller vit/gult kladd...
Den andra gav gult pulver vilket var riktiga jävla super grejjer!
Men han har iof pundat på det i ca 10år.
Han gav mej en gång Brunt tjack i pulverform!!
Smakade anorlunda och luktade anorlunda...
Och brände på ett annat sätt i näsan...
Det är det bästa tjacked jag någonsin provat! Fy fan...
Någon annan som provat Brunt Tjack ??
MVH!
//Acid*drops
Citera
2002-08-19, 14:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Har fått brun aktigt pulver ett par ggr..var helt okej. Min gissning är att det har blivit bränt eller är slaget med nånting mysko!
Citera
2002-08-19, 17:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Första ggr jag tog var det brunt så det funkade finfint på mig. Dom andra som testade tyckte väl sådär. Har inte sen det sen den ggr, det här var sommaren -97
Citera
2002-08-21, 08:14
äldre konto (old)
Ej medlem
kladdigt brund tjack har jag haft det var som tuggat tuggumi gick bara att svälja men det var fina grejor man blev fett påtänd plus rejält snurrig man visste ju knapp vad man gjorde hur kul tjack som helst
Citera
2002-08-21, 08:19
äldre konto (old)
Ej medlem
kladdigt tjack

kladdigt brund tjack har jag haft det var som tuggat tuggumi gick bara att svälja men det var fina grejor man blev fett påtänd plus rejält snurrig man visste ju knapp vad man gjorde hur kul tjack som helst
Citera
2002-08-24, 10:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Ni som tror att "brunt tjack" är bättre än gult och så vidare och så vidare borde verkligen testa _rent_ amfetamin någon gång.

Det ni inte verkar förstå är att det bara finns en aktiv beståndsdel i amfetamin, och den bestämmer potensen av ditt utspädda amfetamin. Den kemikalien är mirakulöst nog: amfetamin.

Tänk er att ta bort alla färgande ämnen, allt socker, allt jävla skräp som det är utspätt med... Och sedan snorta det rena ämnet. Det är antagligen mycket trevligare på alla vis än det gatuskräp som ni pundar nu.

Stanley
Citera
2002-08-25, 06:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Brunt tjack!

När man slår ut tjacket med dextropur (vilket man bör göra om det är väldigt rent) så händer det att dextropuret blir brunt efter någon dag. Det är alltså inte själva tjacket som är brunt, det ser man om man kollar noga.

För er som inte vet det så slår inte allt för rent tjack lika bra, eller det tar iaf längre tid. Med hjälp av dextropur så går det snabbare och lättare ut i blodet. Koffason används också ibland, men är inte att rekommendera för den som inte planerar att skjuta tjacket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in