Resultat: Vad tycker du om det här hacket?
Haha! Fan vad rätt åt pajasarna!
65,26%
2019 röster
Är det inte ganska så farligt att bråka med de här gossarna?
11,64%
360 röster
Är det inte olagligt att hacka?
2,75%
85 röster
Vem orkar bry sig?
10,34%
320 röster
Var inte den där Danno en gammal moderator?
10,02%
310 röster
2009-01-07, 19:33
Medlem
telephone80s avatar
Intressant det här med OG. Inte många kriminella organisationer som har en hemsida, med stadgar o hela skiten. Sköna bögbilder på ledaren i gymmet oxo.
Undrar om de har nån facebooksida ännu?

Uppenbart att de tog över kriminellt.com för att kunna använda den i utpressningssyfte. De kan publicera vad fan som helst där. Säg den företagare som inte skulle betala 100K för att slippa vara med där, sen spelar det ingen roll om han är pedofil eller inte. Den sidan är ett verktyg för OG, tro för fan inget annat.
Citera
2009-01-07, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Har ni några bevis på att det var Jan Axelsson?

– Ja, vi har gjort en egen utredning, säger Acar till Nyheter24.

Vad är det för bevis och hur har ni fått tag i dessa?

– Det tänker jag inte tala om.

Kommer du att vidta några åtgärder?

– Nej, men jag talar endast för mig själv. Samtidigt kan jag inte garantera vad andra OG-medlemmar tänker göra. Men har man gett sig in i leken får man leken tåla, säger Acar. ''

Faan - OG tänker hacka FB
Med tanke på den oerhörda kunskapsbank OG verkar sitta på när det gäller IT så sträcker sig nog den utredningen ända fram till en googling.Och vad nazister beträffar så är det mycket möjligt att några av dessa kan ligga bakom hacket men det skulle isåfall Dano inte ha en susning om ändå.Nä,han inser kanske snart att han blir tvungen att bjuda på årets största garv.Vem vare som fakking hacka?Tala om!Den som hacka ska få stryk!Va ska jag göra med min fakking hemsida.Dano-Dataturken
Citera
2009-01-07, 19:35
Medlem
Harrison_Fords avatar
undra vrf og jobbar ihop med Lasse, deras samarbete måste ju vara helt kaos nu.

skapligt många som har röstat på rött
Senast redigerad av Harrison_Ford 2009-01-07 kl. 19:38.
Citera
2009-01-07, 19:40
Medlem
promisesandliess avatar
Kod:
http://www.speedshare.org/download.php?id=A051B05911
spegel till båda pdf filerna & foto zippen
Citera
2009-01-07, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkded
Acar är ju så ute och cyklar att han borde ligga i ett dike..
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Haha, vilken slutsats; "Jan Axelsson och en grupp nazister"... Väl spenderad halvmiljon! Vilka jävla pajasar, dom borde satsa på komedibranchen om något, talangen har dom ju uppenbarligen redan.

Jag tror det gått till så att Dano(?) blev lack, Lasse sa att han kan fixa fram vem som hackat dem, sedan säger han att det blev postat på Flashback (J.Axelssons sida), "och där hänger bara nazister".
Resultat (uträknat med Danos tankeverksamhet) : J.Axelsson har lagt upp det på sin hemsida, där nazister även läser o skriver.
Jag skulle gärna kunnat tipsa honom om det så jag fick en halv miljon. Lättförtjänta pengar.
Citera
2009-01-07, 20:17
Medlem
Klngs avatar
http://www8.speedyshare.com/data/240324683/14560954/7237819/vemvare.JPG
Citera
2009-01-07, 20:19
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kockfan
Detta är det roligaste jag har läst på länge ITkriget mellan OG och FB har börjat hur länge kommer det dröja innan FB släcks ner p.g.a hack?

Jag tror inte att det föreligger någon större risk för det. FB är väl säkrat (räcker väl med att titta på hur det sett ut alla tidigare år på hackningsfronten, FB har alltid varit en måltavla). OG själv har ingen möjlighet att bedriva ITkrig mot FB, de är bättre på att knäcka ben som någon sa förut i tråden...
Citera
2009-01-07, 20:32
Medlem
sylviesylvies avatar
Att Denho inte verkar besitta någon större datakunskap har väl framgått men läderlasse som tydligen haft ett antal sidor uppe genom historien borde väl kunnat förutspå något sånt här?
Eller åtminstone förebygga?
Han borde väl förövrigt vara ytterst ansvarig för O.P hemsidan och således borde väl hans huvud ligga illa till i det här?

Jag tror fortfarande inte att Denho "köpt" (i dubbel bemärkelse) historien om att J.A plus nazis skulle ligga bakom, det luktar ju rökridå långa vägar.
Citera
2009-01-07, 20:57
Bannlyst
Herregud, nytt rekord med besökande på siten pga detta kanske? 20 602 för närvarande. Och jag tror 25% av dessa sitter på någon OG-tråd...
Citera
2009-01-07, 21:31
Bannlyst
J.A har talat

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/103971-flashback-snurrigaste-jag-hort
Citera
2009-01-07, 21:35
Medlem
dawatts avatar
Är det inte uppenbart att dom anklagar fb´s grundare för att han ska bevisa sin oskuld? Förslagsvis genom att ge ut ip på den riktiga hackaren.

Det kommer så klart inte ske. Siffran 500k säger han ju mer för att visa hur angelägen han är att få tag i den skyldige.

Dom gräver bara sin egen grav djupare och djupare. Hade han vart smart på riktigt så hade han sagt att det inte rörde honom i ryggen, att deras organisation är starkare än att rubbas av något sådant här.
Citera
2009-01-07, 21:39
Medlem
Shooter66s avatar
Självklart har inga 500 K betalats ut. Att någon skulle betala ut ens en krona för ett tips om att Jan Axelsson på Flashback stod bakom hacket, så dum är inte ens den som både är blind och döv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in