Resultat: Vad tycker du om det här hacket?
Haha! Fan vad rätt åt pajasarna!
65,26%
2019 röster
Är det inte ganska så farligt att bråka med de här gossarna?
11,64%
360 röster
Är det inte olagligt att hacka?
2,75%
85 röster
Vem orkar bry sig?
10,34%
320 röster
Var inte den där Danno en gammal moderator?
10,02%
310 röster
2009-02-10, 18:59
  #493
Medlem
var finns bilderna på medlemmarna?
Citera
2009-02-12, 08:40
  #494
Medlem
-Brody-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _RHCP_
Han kanske bara spelade dum för att inte vilja prata öppet om grejen? De ser ju tuffare ut om de får deras konkurrenter att verka osynliga


näää...kan det vara så tror du...

http://www.mensa.se
Citera
2009-02-12, 08:53
  #495
Medlem
-Brody-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellberry
Thomas Möller skulle aldrig sitta och packa graviditetstester eller springa på western union och hämta ut hundrakronorsorders från 14-åringar för att förtjäna sitt uppehälle. Ej heller modella för mössor på en sida som säljer p-piller och kläder till tonåringar.

En riktig organisation skulle inte samarbeta med en sedan många år i branchen väldkänd strulputte, clown och scammer - en person som drivit X antal sidor i graven och som försörjer sig på näspam. (Läs: Läderlasse)

Korrektamundo,Du verkar vara en av få över 14 i den här tråden.Hela cirkusen kring "OG" och Dano acars enorma desperation efter uppmärksamhet är BS från början till slut.Har man en halv mille att kasta på ett värdelöst tips om vem som hackat ett värdelöst "nätapotek" och en massa fjortiskonversationer så sitter man inte och skriker HORUNGE eller följer upp anonyma tips om att "någon kan ha en OG tatu i nacken"....

Komiskt är ju minst sagt uppmaningen att andra nätapotek,måste vara hundratalet - i europa,ska lägga ner sin verksamhet för Dano och Lasse från göteborg....

Dano acars mkt tveksamma talang till att tjäna pengar och leva gott som yrkeskriminell sänkte han snyggt i samma sekund han fick för sig att låtsas som om han befann sig i filmen Scarface och starta upp en hemsida i sverige om sitt "kriminella gäng" "OG"....

Beträffande Thomas möller,oavsett hans status som "gangster" eller hans ekonomiska situation - så lär han skratta gott åt "OG",graviditetstester och det faktum attt svensk media gett "sicilianaren" och övriga fjortisar ett runkobjekt att sitta och spekulera,skvallra och drömma om,och skulle han få för sig att titta in på FB så lär han gråta av garv åt ståkuken som "sicilianaren" och fancluben sitter och drömmer om i förorten.

Vad f-n hände med 18-årsgränsen på FB.....skiter admin i den numera eller...
__________________
Senast redigerad av -Brody- 2009-02-12 kl. 08:56.
Citera
2009-02-12, 13:08
  #496
Medlem
knutarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Jävlar vilken grej.. Alla ordrar och allt ute på nätet. Modigt att våga göra en sån sak mot O.G, jag trodde inte någon hacker skulle våga sig på det måste jag säga. Respekten för O.G:s sätt att hantera affärer sjunker ju som fan efter det här.

Noterade också att de va många svenska tjejer som köper effedrin? Vad har man de till? Jag har testat det någon gång innan de blev olagligt och de va typ lätt lätt uppiggande som jag minns.
Det är koffein upphöjt till tre. Perfekt för långtradarchaufförer och andra nattarbetare, samt studerande. Obegripligt att det skall vara olagligt då det fyller en så bra funktion. Javisst, du kan säkert överdosera och få problem - precis som med kaffe, men det är inte hallucigent eller personlighetsförändrande, det undertrycker bara sömnbehovet.
Citera
2009-02-18, 23:35
  #497
Medlem
the-consuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingPsychedelic
Jag kan hålla med om att OGs grej att hota alla nätpharman osv var lite över deras ram för makt, mest för att dem inte insåg att hackare mest för nöjjes skulle leker med analoga gangsters i en digital miljö, men utanför den digitala miljön är dessa dem ni ska frukta - i fel sammanhang - dem vet vad dem gör och du vill nog inte hamna i bråk med dem.

Det finns en orsak till att gbg har blivit knäppt i huvet, en av dem orsakerna är OG, .....

för att stoppa en ostopplig kraft måste du vara ett orörligt objekt, eller en anna ostopplig kraft, är du inte det, så håll käften o ät pannkakor det är fett mkt bättre, roligare, och mindre smärtsamt

Ostopplig? Ledaren sitter ju och gömmer sig på andra sidan kontinenten...
Citera
2009-12-01, 21:12
  #498
Medlem
StyleByEriks avatar
Finns det någon som har kvar mailen? Ingen av länkarna funkar :/ (Sorry för att dra upp gammal tråd)
Citera
2010-01-09, 19:00
  #499
Avslutad
Håll till godo.

http://politisktinkorrekt.files.wordpress.com/2009/01/originalpharmaincomingmail.pdf
http://politisktinkorrekt.files.wordpress.com/2009/01/originalpharmaoutgoingmail.pdf
Citera
2020-12-08, 01:22
  #500
Medlem
K.K.Ks avatar
Nåt nytt om original gays?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in