Tack för svaren!
Men era svar har ju självfallet gett upphov till följdfrågor som jag hoppas ni kan besvara:
1. Vad är en systemåterställning och hur kör man en sådan?
2. Om jag måste genomföra en omformatering, då förlorar jag allt på hårddiskarna (C: och D: ), eller bara förlora information på C:?
3. Brukar inte antivirusprogram ta bort någonting? Det låter ju uselt. Så Norman (mitt antivirusprogram) kan inte hjälpa mig ta bort alla virus, trojaner och skit?
4. Om jag öppnar aktivitetshanteraren och klickar på "ny aktivitet" och där skriver in explorer.exe, så svarar datorn med en informationsruta med informationen: "Det går inte att hitta filen explorer.exe. Kontrollera att du angav rätt namn och försök igen. Du kan söka efter en fil genom att trycka på knappen Start och välja Sök". Men jag får ju inte fram startknappen!
Jag vill ju bara att datorn ska fungera igen så att jag kan spela CS och ladda porr igen!

Jag vill ju inte fortsätta med ett skadat Windows, men är det verkligen nödvändigt att "blåsa ur datorn" (omformatera, tror jag det betyder och det var så supportkillen uttryckte det).
Tacksam för alla svar!
/Daniel