Nu börjar jag fundera på en riktig härva, kanske används denne man av säkerhetspolisen i ungern i form av spionliknande aktiviteter? få han död på paperet, ny identitet, så mycket hjälp som han förmodligen haft av myndigheterna, samtidigt har dom sett storheten i hans förmåga att byta skepnad och charmera sig in överallt.....
slipp fängelse och jobba för oss.....Vilda fantasier kanske men det känns fan inte omöjligt efter hur det verkar ha gått till i Ungern
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Ja Ungern är ett korrupt land men att säga att det är ett pajasland så har du idiot förklarat dig själv. Säg ett enda f.d kommunist land som levt i diktatur som inte är korrupt idag.
Korrupta länder finns det gott om,alltså det finns fler pajasländer

men om bedragaren lever, är alternativt var Ungern ett skämt, alltså....Pajasland, sen förstår jag om du har svårt att ta en generell sågning av ditt hemland...Men jag menar, kom igen, eran målvakt i fotbolls-landslaget står i mysbyxor även fast det är varmare än på Bahamas, när han svidar om till kortbyxor kanske Ungern kan få en liten upprättelse av mig men innan dess.....pajas-land