Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-03, 23:59
  #1
Medlem
Hej Flashback!

Jag har en 20 tums (widescreen) Samsung skärm. Trots storleken så ser allting på skärmen väldigt stort ut. Men när jag höjer skärmupplösningen så får inte hela bilden plats. Den är just nu på; 1024*768

Är det så enkelt att min skärm inte klara högre, eller kan man fixa detta på något sätt. Självklart har jag installerat drivrutinerna till skärmen.

// Zamia
Citera
2009-01-04, 00:02
  #2
Medlem
CoolDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamia
Hej Flashback!

Jag har en 20 tums (widescreen) Samsung skärm. Trots storleken så ser allting på skärmen väldigt stort ut. Men när jag höjer skärmupplösningen så får inte hela bilden plats. Den är just nu på; 1024*768

Är det så enkelt att min skärm inte klara högre, eller kan man fixa detta på något sätt. Självklart har jag installerat drivrutinerna till skärmen.

// Zamia

Testat auto adjust på skärmen och manuellt ställa in skärmens storlek med knaparna på skärmen?
Citera
2009-01-04, 00:04
  #3
Medlem
Detta har jag redan testat. Men vid högre upplösning får allt helt enkelt inte plats.
Citera
2009-01-04, 00:10
  #4
Medlem
thuvans avatar
Prova installera nya grafikdrivrutiner
Citera
2009-01-04, 12:02
  #5
Medlem
Det känns ju bara som om det skulle göra saken ännu värre
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback