• 2
  • 3
2010-07-05, 19:39
Medlem
Quisabos avatar
Vad ni alla föreslår är bra tips visserligen, men ändå bara plåster på såren. Att bara muntra upp den som snear lär inte alltid funka om inte den personen själv tror på det och glömmer det som stör honom.
För att få det mesta nytta utav en psykedelisk upplevelse tycker jag man ska lägga sig ner, sluta ögonen, och bjuda in demonen, det som man är så rädd för, och konfrontera problemet. Vände en snetripp about to happen på så vis, och det ledde till delvis egoupplösning, och de mest vackra CEV's någonsin
Citera
2010-07-05, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDeepSix
* Att sitta i en grupp och peppsnacka är nog det som funkar bäst för mig. Att sitta i en grupp med trippade människor och snacka om hur jävla bra alla är byter fort ut rädslan mot eufori.
Så in i helvete sant, att sitta i en grupp och sjunga hejaramsor för favoritklubblaget eller Che Guevara e.t.c. peppar upp och ger en allmänt skön gemenskap som grupp.

Minns en gång på DXM satt jag i en kompis rum tillsammans med två andra, alla var tysta och jag mådde skit. Till slut tog jag ett leksaksvapen från golvet och sa "Vi måste anfalla ett nytt rum" och lika så så tog de andra ett varsitt vapen och lekte gerillakrigsföring (vi var typ 17-18 minns jag) därav "Ché".
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in