Var där idag och köpte 20 st 20 mg för 600 dk totalt, fast i två omgångar. Var först vid mariakyrkan och frågade en svensk tjej om hon hade ketogan, men hon sa att de fanns vid huvudbanegården sen långt år höger blabla, där skulle det finnas ett gäng kärringar som alltid sålde keto- gan/dur, men hittade tyvärr aldrig dem. Hon ville däremot ha sex med mig

Mot pengar skulle hon visa vägen till kärringarna med kettisarna. Ångrar att jag inte gjorde det. Men hon skulle så klart ha pengar för det också.
Dagen började halv 9 med 2 mg ikto, en stav xanor och en stor kopp kaffe.
Jag intog även 4 st ketogan. Vid kvart över nio rökte lite orange bud i pipan. Innan jag satte mig på tåget köpte jag sen en china box. Väl framme vid köpenhamn tog det circa 20 minuter att få mig mina metadon. slängde i mig 3 stycken. Sedan bar det iväg till chriss där jag köpte 3 gram White russian och 2 gram nepal. Rökte en halvliten joint(med tanke om det skulle vara tull) Gick tillbaka till centralen och drack ett par tuborg på vägen. Kom fram till centralen igen, det fick bli en pölse där.
Hittade samma snubbe igen precis utanför öppningarna till centralen(baksidan då) innan och köpte 10 st metadon till för återigen 300dk. köpte även 3 fm2or för 100 dk, men har inte tagit någon av dem än. När jag kom hem rökte jag White russian, noddade några timmar. sen somnade jag och nu är jag här, fortfarande så mysig man kan vara.
Ville bara säga att Köpenhamn är underbart och metadonen funkar för jävla bra.