2010-01-13, 14:44
  #229
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconeater
Köpte 27 st 20mg för 1000dkr
Det låter som ett överpris. Det är många som säger att man aldrig skall betala över 30dkr för en doner. Nu köpte du 27st och fick det för 37dkr/st.
Citera
2010-01-13, 15:46
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det låter som ett överpris. Det är många som säger att man aldrig skall betala över 30dkr för en doner. Nu köpte du 27st och fick det för 37dkr/st.

Jag vet att det blev lite överpris. Hade gjort upp en deal med en snubbe kvällen innan, men han dök inte upp så jag styrde av en annan gubbe. Ville bara ha grejorna och orkade inte pruta så mycket.

Men jag tar bara 1 gång i veckan så i längden så blir mitt bruk väldigt billigt.
Citera
2010-01-13, 16:07
  #231
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconeater
Jag vet att det blev lite överpris. Hade gjort upp en deal med en snubbe kvällen innan, men han dök inte upp så jag styrde av en annan gubbe. Ville bara ha grejorna och orkade inte pruta så mycket.

Men jag tar bara 1 gång i veckan så i längden så blir mitt bruk väldigt billigt.
Nej, jag själv tycker heller inte att det är på något sätt dyrt om man skulle väga upp priset med vad man får ut utav det.

Så nu kommer du må bra en dag i veckan i 27 veckor fram över i alla fall. Om du håller dig till schemat! Eller du kanske becknar dom?
Citera
2010-01-13, 16:23
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Nej, jag själv tycker heller inte att det är på något sätt dyrt om man skulle väga upp priset med vad man får ut utav det.

Så nu kommer du må bra en dag i veckan i 27 veckor fram över i alla fall. Om du håller dig till schemat! Eller du kanske becknar dom?

Nej blir tyvärr bara 13 veckor. Tog 1 igår. Och ska ta 40mg varje lördag framöver.
Citera
2010-01-13, 18:42
  #233
Bannlyst
vill bara ge ett varningens finger för istedgade gällande deras jävla araber som går runt där och blåser alla med bommul och kreatine osv. köp utav danskarna istället!
Citera
2010-01-13, 23:10
  #234
Medlem
MassaGrejers avatar
Var där idag och köpte 20 st 20 mg för 600 dk totalt, fast i två omgångar. Var först vid mariakyrkan och frågade en svensk tjej om hon hade ketogan, men hon sa att de fanns vid huvudbanegården sen långt år höger blabla, där skulle det finnas ett gäng kärringar som alltid sålde keto- gan/dur, men hittade tyvärr aldrig dem. Hon ville däremot ha sex med mig Mot pengar skulle hon visa vägen till kärringarna med kettisarna. Ångrar att jag inte gjorde det. Men hon skulle så klart ha pengar för det också.

Dagen började halv 9 med 2 mg ikto, en stav xanor och en stor kopp kaffe.
Jag intog även 4 st ketogan. Vid kvart över nio rökte lite orange bud i pipan. Innan jag satte mig på tåget köpte jag sen en china box. Väl framme vid köpenhamn tog det circa 20 minuter att få mig mina metadon. slängde i mig 3 stycken. Sedan bar det iväg till chriss där jag köpte 3 gram White russian och 2 gram nepal. Rökte en halvliten joint(med tanke om det skulle vara tull) Gick tillbaka till centralen och drack ett par tuborg på vägen. Kom fram till centralen igen, det fick bli en pölse där.

Hittade samma snubbe igen precis utanför öppningarna till centralen(baksidan då) innan och köpte 10 st metadon till för återigen 300dk. köpte även 3 fm2or för 100 dk, men har inte tagit någon av dem än. När jag kom hem rökte jag White russian, noddade några timmar. sen somnade jag och nu är jag här, fortfarande så mysig man kan vara.

Ville bara säga att Köpenhamn är underbart och metadonen funkar för jävla bra.
Citera
2010-01-20, 08:36
  #235
Medlem
MassaGrejers avatar
Mina förra tog slut. Jag gillade dem väldigt mycket så åkte dit en(hopps jag) sista gång på någon månad igår och köpte 25 st för 600dk på ett och samma köp. Väldigt trevlig dansk gubbe.

Ganer verkade vara svårt att hitta just där, men det finns väl om man ger sig fan på det.
Men varför? När metadon är mycket enklare att få tag på?
Är de danska ketoganen härliga som fan?


Citat:
Ursprungligen postat av baconeater
Kom nyss hem. Åkte dit på måndag kväll och drev runt på istede. Köpte sedan metadonet imorse av en trevlig dansk utanför sprututbytet på Istedegade.

Vad gjorde du hela natten? Knullade horor eller?
Var många vid kyrkan märkte jag


Outie
__________________
Senast redigerad av MassaGrejer 2010-01-20 kl. 08:41.
Citera
2010-01-26, 22:43
  #236
Medlem
MassaGrejers avatar
Varför är denna tråden så blyg av sig?
Citera
2010-01-26, 22:55
  #237
Medlem
nipr0nes avatar
Citat:

Vad gjorde du hela natten? Knullade horor eller?


Haha, skratt IRL
Citera
2010-01-27, 11:41
  #238
Medlem
malmömannens avatar
Man ska såklart förena nytta med nöje :-D
Citera
2010-01-30, 16:00
  #239
Medlem
Knallade runt i Köpenhamn hela natten. Var bort till Christania och rökte braj och sen knallade jag runt.


Vad gjorde du hela natten? Knullade horor eller?
Var många vid kyrkan märkte jag


Outie[/quote]
Citera
2010-02-14, 19:15
  #240
Bannlyst
hur är det med oxycontin, går det att hitta till bra pris om man tar med sig en rejäll slant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in