2009-07-28, 21:23
  #121
Medlem
Opioidmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gambianghost
en tia brunt runt 4000dkr
helst ska du göra affär med danskman-----fast dom stora kranarna är oftast av utländsk härkomst gambier-coke. pakistanier-jonk. dope är slang för heroin på danska. först när du kommer ner från huvudbanegården på vid istedgade är det mediciner ty metadon 20mg 30-35dkr st.flunitrazepam2mg 40-50kr ketogan 20dkrst. sen längre ner vid maria kirken är det sågottsom bara coke og heroin. där blir du överöst av erbjudanden. va på din vakt.



Kan man köpa runt 0,5 mg brunt horse?
Kvaliten är väl rätt bra, bättre än här hemma?

Ingen större risk att bli blåst eller? Borde vara högtryck och extra stor omsättnig så här på sommaren.
Citera
2009-07-28, 23:37
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opioidmannen
Kan man köpa runt 0,5 mg brunt horse?
Kvaliten är väl rätt bra, bättre än här hemma?

Ingen större risk att bli blåst eller? Borde vara högtryck och extra stor omsättnig så här på sommaren.
du måste mena 0.5gram klart du kan köpa. men då blir det ett dyrt halv gram om du ska bara över för den saken -----det blir bättre i malmö. sen som du säger så e det stor omsättning av kunder dealarn bara ser en gång i hela livet--turst----- då får han blås. eller halvdannt. detta e inget ställe får dunungar----här klarar du dej bara om du har varit me i svängen. alla som e där nere har bara en sak ihuvet pengar till nytt heroin--- då kan det gå fult till. bli kompis med en . det tar ett tag innan man känner att man har kött på benen. jjag vet
Citera
2009-07-29, 00:04
  #123
Medlem
Hur stor är risken att man blir shankad då?
Citera
2009-07-29, 01:09
  #124
Medlem
Opioidmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gambianghost
du måste mena 0.5gram klart du kan köpa. men då blir det ett dyrt halv gram om du ska bara över för den saken -----det blir bättre i malmö. sen som du säger så e det stor omsättning av kunder dealarn bara ser en gång i hela livet--turst----- då får han blås. eller halvdannt. detta e inget ställe får dunungar----här klarar du dej bara om du har varit me i svängen. alla som e där nere har bara en sak ihuvet pengar till nytt heroin--- då kan det gå fult till. bli kompis med en . det tar ett tag innan man känner att man har kött på benen. jjag vet


Ja,menar 05 gram självklart.

Men mer ute efter metadonet och ketogan.
Har varit nere och handlat förut 1 gång. Gick hur bra och enkelt som helst.
Frågade mig fram, den tredje en tjackpundare fick jag napp på. Erbjöd först dope,men sa att jag var ute efter metta, snubbens ögon var rätt scary uppspärrade,man såg i hans blick att pengar pengsr,måste ha stålar. Köpte 10 metadontabletter av snubben.
Visst han försökte ta överpris ,men fick betala 350 danska för 10 tabs.
Citera
2009-07-29, 17:04
  #125
Medlem
pushingupdaisyss avatar
Jag var över förra veckan. Köpte små paket av en dansk snubbe med grått jonk så jag antar att det var från Pakistan. Det var 200 kronors paket och såg ut att vara rätt lite i, men det skjutsade på rätt jävla bra. Köpte mitt precis där precis bakom stationen. Finns som ett litet lågt betongstaket dom brukar sitta på. Killen förstod mig rätt fort, det var svårare för mig att förstå honom. Förövrigt ser man direkt vilka som jonkar eller inte. Men det är nog knappast nån idé att fråga dom som är så pass uppenbart zonkade att dom går runt och mer eller mindre halvsover.

Sen det där med att bli knivad etc är nog inget man direkt verkar behöva oroa sig för, såvida man inte ska köpa rätt rejäla mängder. Den mesta heroin handeln försiggår ju dessutom mitt på dagen i fullt dagsljus och man får grejerna på plats så att säga. Men som sagt, jag köper inte enorma mängder.
Jag ser dessutom inte särskilt tuff ut heller och jag hade noll problem.

Förövrigt kan jag tipsa alla om att mitt emot kyrkan ligger det ett härbärge som även har sprututbyte. Man behöver inte registrera sig eller lämna in gamla verktyg för att få nytt. Står små korgar precis innanför dörren med allt från nål och pump till citronsyra och små kokskålar.
Citera
2009-07-29, 17:17
  #126
Medlem
Om ja fattat allt rätt så ska man helst köpa sitt från utlänningar om man vill ha större mängder? kan man ta med våg om man vill köpa sig en femma H eller mer? Är de pålitligt, eller?

Förresten, ni som varit där senaste tiden kan väll kanske tillkomma med lite info om vilka olika H -sorter som finns där? Priser på dessa och kvalitet?
Citera
2009-07-29, 23:10
  #127
Medlem
SMD FBs avatar
Antar att knark-hundarna inte är tränade på att markera på metadon så då borde det vara relativt lugnt att ta med sig hem?
Jonket däremot, vad är det säkraste sättet att smuggla med sig hem? Och vart lägger man jonket isf?

PMa om någon inte vill outa det här om man är nojig.
Citera
2009-07-30, 12:40
  #128
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pushingupdaisys
Jag var över förra veckan. Köpte små paket av en dansk snubbe med grått jonk så jag antar att det var från Pakistan. Det var 200 kronors paket och såg ut att vara rätt lite i, men det skjutsade på rätt jävla bra. Köpte mitt precis där precis bakom stationen. Finns som ett litet lågt betongstaket dom brukar sitta på. Killen förstod mig rätt fort, det var svårare för mig att förstå honom. Förövrigt ser man direkt vilka som jonkar eller inte. Men det är nog knappast nån idé att fråga dom som är så pass uppenbart zonkade att dom går runt och mer eller mindre halvsover.

Sen det där med att bli knivad etc är nog inget man direkt verkar behöva oroa sig för, såvida man inte ska köpa rätt rejäla mängder. Den mesta heroin handeln försiggår ju dessutom mitt på dagen i fullt dagsljus och man får grejerna på plats så att säga. Men som sagt, jag köper inte enorma mängder.
Jag ser dessutom inte särskilt tuff ut heller och jag hade noll problem.

Förövrigt kan jag tipsa alla om att mitt emot kyrkan ligger det ett härbärge som även har sprututbyte. Man behöver inte registrera sig eller lämna in gamla verktyg för att få nytt. Står små korgar precis innanför dörren med allt från nål och pump till citronsyra och små kokskålar.

Låter som du betalt 200 kr för 100 kr - paket.
Citera
2009-07-30, 13:05
  #129
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Låter som du betalt 200 kr för 100 kr - paket.
Det kanske var bättre kvalitet än det bruna, därav prisskillnaden?
Citera
2009-07-31, 16:31
  #130
Medlem
pushingupdaisyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Låter som du betalt 200 kr för 100 kr - paket.

Mycket möjligt. Men jag har fått med ungefär den färgen innan i malmö, och det har alltid skjutsat bättre än det bruna och suttit i längre med. Hade det varit det mörkbruna i samma mängd hade jag nog känt mig mer missnöjd dock.
Citera
2009-08-03, 15:32
  #131
Medlem
Okay, ingen verkar svara... så vi tar frågorna igen!

Ni som varit där inom de senaste månaderna eller i år!

1. Vilka olika sorter med Heroin finns att tillgå? Vad kostar dessa per 0.1/gram?

2. Hur ska man på bästa sätt smuggla med sig varorna tillbaka till Sverige om man åker med båt/buss/tåg? Vilka förvaringssätt/metoder är bäst att använda? Finns det risk för att tullen kommer med hund och nosar i väskan? Hur ska man undvika att bli plockad överlag?

3. Tips på vad man ska se upp för i Köpenhamn?

4. Är det värt att åka ner till Köpenhamn och köpa upp sig på en massa om man bor i mellansverige?
(En 0.2 Heroin här kostar mellan 400kr-600kr)

5. Vad kostar Metadon och Ketogan -tabletter i mellansverige när dessa väl finns att tillgå
(vet att dessa inte är vanliga)?
Citera
2009-08-04, 11:05
  #132
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonauten
Okay, ingen verkar svara... så vi tar frågorna igen!

Ni som varit där inom de senaste månaderna eller i år!

1. Vilka olika sorter med Heroin finns att tillgå? Vad kostar dessa per 0.1/gram?

2. Hur ska man på bästa sätt smuggla med sig varorna tillbaka till Sverige om man åker med båt/buss/tåg? Vilka förvaringssätt/metoder är bäst att använda? Finns det risk för att tullen kommer med hund och nosar i väskan? Hur ska man undvika att bli plockad överlag?

3. Tips på vad man ska se upp för i Köpenhamn?

4. Är det värt att åka ner till Köpenhamn och köpa upp sig på en massa om man bor i mellansverige?
(En 0.2 Heroin här kostar mellan 400kr-600kr)

5. Vad kostar Metadon och Ketogan -tabletter i mellansverige när dessa väl finns att tillgå
(vet att dessa inte är vanliga)?

1: Jag har bara stött på brunt heroin där dom senaste åren, kostar väl 100 danska för en 0.1.

2. Pass.

3. Blåsare, försök att köpa av danskar...var försiktig.

4. nja, men försök lösa nått gram istället för massa småpaket.

5. metadonet kostar ca 30 danska kronor för en 20 mg tablett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in