Jag var över förra veckan. Köpte små paket av en dansk snubbe med grått jonk så jag antar att det var från Pakistan. Det var 200 kronors paket och såg ut att vara rätt lite i, men det skjutsade på rätt jävla bra.

Köpte mitt precis där precis bakom stationen. Finns som ett litet lågt betongstaket dom brukar sitta på. Killen förstod mig rätt fort, det var svårare för mig att förstå honom. Förövrigt ser man direkt vilka som jonkar eller inte. Men det är nog knappast nån idé att fråga dom som är så pass uppenbart zonkade att dom går runt och mer eller mindre halvsover.
Sen det där med att bli knivad etc är nog inget man direkt verkar behöva oroa sig för, såvida man inte ska köpa rätt rejäla mängder. Den mesta heroin handeln försiggår ju dessutom mitt på dagen i fullt dagsljus och man får grejerna på plats så att säga. Men som sagt, jag köper inte enorma mängder.
Jag ser dessutom inte särskilt tuff ut heller och jag hade noll problem.
Förövrigt kan jag tipsa alla om att mitt emot kyrkan ligger det ett härbärge som även har sprututbyte. Man behöver inte registrera sig eller lämna in gamla verktyg för att få nytt. Står små korgar precis innanför dörren med allt från nål och pump till citronsyra och små kokskålar.