2009-12-19, 08:44
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Var där förra helgen och köpte lite H (100 kr paket) och lite kola, det var fullt med folk som vanligt. Håll på att knasa i tullen, måste varit en "falsk" hund

100? Det har jag bara hostat upp en gång, annars har det varit standard-200 för de där kuverten...ska man stå på sig och köpa för 100 alltså? Är det standardpriset?
Citera
2009-12-19, 08:46
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mava Boy
Men om man e på Istedgade, VART på Istedgade köper man heroin. Vid den där kyrkan? E ute efter nån specifik plats där dom står med just heroin. Om det finns nån sån plats...
Men det låter onekligen som att det e lungt att få tag på om man letar lite

Det är svårt att missa, det går inte, du måste titta ner i marken och hålla för öronen för att missa det.
Citera
2009-12-19, 09:23
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
100? Det har jag bara hostat upp en gång, annars har det varit standard-200 för de där kuverten...ska man stå på sig och köpa för 100 alltså? Är det standardpriset?

ja.
Citera
2009-12-19, 12:28
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Doner

Antagligen på förmiddagarna när dom nyligen fått hämta ut sitt metta på kliniken

Ja du kan väl gå ensam men du kan även ha med dig någon som moraliskt stöd

Det är ju inte BARA istedgade som det säljs på..hela området och sidogatorna bakom stationen med horstråken och sexaffärerna säljs det vid...kyrkan t ex.

Viktigast: akta dig för unga turkar, akta dig VERKLIGEN för turkar som pratar svenska med dig, något äldre danskar som ser lite slitna ut är väl bästa tipset.
Utveckla gärna lite. Har du kanske någon liten anekdot i bagaget som du skulle kunna dela med dig av?
Citera
2009-12-19, 13:21
Medlem
Trammiss avatar
Antar att Psykonauten blev shankad?
Citera
2009-12-20, 10:58
Medlem
Hur mycket H är det i 100 kr. paketen?
Citera
2009-12-20, 15:28
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksaksa
Hur mycket H är det i 100 kr. paketen?

0.1
Citera
2010-01-12, 17:01
Medlem
Tjenixen

Någon som varit här nyligen?
Hade tänkt åka dit själv idag kanske nämligen och isf åker jag ensam. Jag är en tjej också om det spelar någon roll.

Var mer ute efter namnen på metadon och ketogan!
Sub finns där alltså ingen? Synd då, då det är det jag vill ha, men min kran i malmö verkar ha slut så.
Aldrig tagit metadon däremot, det är väl inga problem att ta när man har sub i kroppen? Och med lite tolerans hur mkt bör jag ta? 40 mg?

Puss på er

Ps. behöver ganska snabba svar
Citera
2010-01-12, 17:17
Medlem
doner-metadon ganer-ketogan

Det är alltså det man ska fråga om?
Citera
2010-01-12, 23:16
Medlem
Kom nyss hem. Åkte dit på måndag kväll och drev runt på istede. Köpte sedan metadonet imorse av en trevlig dansk utanför sprututbytet på Istedegade.

Citat:
Ursprungligen postat av MonsterDos
Någon som varit här nyligen?
Hade tänkt åka dit själv idag kanske nämligen och isf åker jag ensam. Jag är en tjej också om det spelar någon roll.

Var mer ute efter namnen på metadon och ketogan!
Sub finns där alltså ingen? Synd då, då det är det jag vill ha, men min kran i malmö verkar ha slut så.
Aldrig tagit metadon däremot, det är väl inga problem att ta när man har sub i kroppen? Och med lite tolerans hur mkt bör jag ta? 40 mg?

Puss på er

Ps. behöver ganska snabba svar
Citera
2010-01-12, 23:18
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconeater
Kom nyss hem. Åkte dit på måndag kväll och drev runt på istede. Köpte sedan metadonet imorse av en trevlig dansk utanför sprututbytet på Istedegade.

Får man fråga vad du köpte och för hur mkt?
Citera
2010-01-13, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Får man fråga vad du köpte och för hur mkt?

Köpte 27 st 20mg för 1000dkr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in