2009-01-01, 23:10
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Jag ser vissa antydningar till rättshaveristiskt beteende hos TS...
Citera
2009-01-02, 09:19
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag tycker att man får skylla sig själv om man bryter mot reglerna.
Citera
2009-01-02, 16:49
Medlem
O Dirlewangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Jag ser vissa antydningar till rättshaveristiskt beteende hos TS...

Då har du så fel man kan ha. Du har just nu blivit RP.ad pga offtopic....Kanske.
Citera
2009-01-02, 16:53
Medlem
O Dirlewangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag tycker att man får skylla sig själv om man bryter mot reglerna.

Jag erkänner mig besegrad för den här gången då.

Ingenstans har JAG påstått någonting om att JAG inte får skylla mig själv.

Tack för visat intresse allihopa.
Citera
2009-05-20, 17:39
Bannlyst
Nu är ju denna tråd lite aktuell igen iom förslaget är uppe i pollen om förändringar.

Jag tror det har en negativ effekt om detta röstas igenom..
Citera
2009-05-20, 17:58
Medlem
Orzions avatar
Sämsta förslaget någonsin gör bara att man blir mindre benägen och rapportera vilket försvårar moderatorernas arbete och försämrar standarden på forumet.
Citera
2009-05-21, 08:33
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Sämsta förslaget någonsin gör bara att man blir mindre benägen och rapportera vilket försvårar moderatorernas arbete och försämrar standarden på forumet.

Precis så.
Det finns dessutom ingen anledning att bjuda forumets alla låtsasgangstrar på möjligheten att få reda på vem som skickar RP.
Vem som skickar RP har över huvudtaget ingenting att göra med hur det hanteras.
Det finns helt enkelt inga vettiga argument för detta förslaget.
Citera
2009-05-21, 10:33
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollKungen
Nu är ju denna tråd lite aktuell igen iom förslaget är uppe i pollen om förändringar.

Vilken poll?

edit: den ÅG kommer att skapa?
Citera
2009-05-21, 10:46
Bannlyst
Citat:

Jag tycker att det är rent förjävligt av ÅG att ens ta upp detta som alternativ att polla om.
Att en moderator kan anse detta vara ett alternativ, att sätt ut de som rapporterar regelbrott i rampljuset för att sedan bli häcklade av antagonisten, underminerar trovärdigheten för moderatorn totalt.
Citera
2009-05-21, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Vilken poll?

edit: den ÅG kommer att skapa?
Ja just den:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=919590
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Jag tycker att det är rent förjävligt av ÅG att ens ta upp detta som alternativ att polla om.
Att en moderator kan anse detta vara ett alternativ, att sätt ut de som rapporterar regelbrott i rampljuset för att sedan bli häcklade av antagonisten, underminerar trovärdigheten för moderatorn totalt.
Fast det är ju inte ÅG`s fel att en användare har tagit upp "funktionen" som ett förslag, men en dålig idé är det iaf.
Citera
2009-05-21, 13:29
Medlem
FrasseFloyds avatar
Jag ville inte ha någon "vem vare som rp:a"-knapp. Det skulle bara skapa en massa stress om jag visste att jag kunde ta reda på vem som skickat rp på mina inlägg. Inte för att det egentligen är intressant, men för att se om det finns det mönster. Då gillar jag nuvarande system bättre eftersom det dessutom hindrar agressiva idioter från att traksassera såna som skickar rp.
Citera
2009-05-21, 13:31
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ja just den:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=919590

Fast det är ju inte ÅG`s fel att en användare har tagit upp "funktionen" som ett förslag, men en dålig idé är det iaf.
mm tänkte det

Det här är för övrigt ett dåligt förslag som sammanfattas bäst med vad Orzion sa: "Sämsta förslaget någonsin gör bara att man blir mindre benägen och rapportera vilket försvårar moderatorernas arbete och försämrar standarden på forumet."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in