2008-12-31, 12:48
Medlem
Xtfrs avatar
Jag behöver ett par nya jeans, som ligger runt +-1k.
Alla mina nudie jeans går sönder i grenen , så någon sådan skit intresserar mig inte.

Vad finns det mer för alternativ (som HÅLLER i grenen, oerhört irriterande. - Och nej, jag har byxorna över rumpan men jag cyklar däremot en hel del)

Har ett par Acne som jag vuxit ur, men jag gillade mina gamla. Jag har dock hört från många att kvalitén är skit.

Så ge mig förslag nu på jeans som faktiskt håller i grenen!

- Xtfr
Citera
2008-12-31, 12:49
Medlem
Robinson-Merals avatar
Levi's
Citera
2008-12-31, 12:51
Medlem
Säger också Levis
Citera
2008-12-31, 12:58
Medlem
Ganska svårt att säga, har haft jeans i alla tänkbara prisklasser och lyckats med konststycket att förstöra dom i grenen.

Köpte dock ett par Whyred för något år sedan och det har inte varit något problem med dom.
Citera
2008-12-31, 13:00
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Använder inte jeans så mycket längre, men jag hade ett par Armani förut som hittills har hållt i 4-5 år.
Citera
2008-12-31, 13:10
Medlem
DennyCranes avatar
Jag tycker du helt klart ska köra på Acne. Gillade du dina gamla så är väl saken klappad och klar?!

Tycker själv det är bra kvalité i Acne. Har kört deras jeans i 3 år, har 6 par och absolut inget negativt att anmärka på dom.
Senast redigerad av DennyCrane 2008-12-31 kl. 13:12.
Citera
2008-12-31, 13:14
Medlem
Apc
Citera
2008-12-31, 13:42
Medlem
JazzforMiless avatar
Lee håller faktiskt osedvanligt god kvalitet, fast sedan är det ju svårare att hitta en modell man gillar. Levi's är snäppet sämre, men fortfarande bra om de inte tvättas för ofta
Citera
2008-12-31, 14:27
Medlem
Xtfrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DennyCrane
Jag tycker du helt klart ska köra på Acne. Gillade du dina gamla så är väl saken klappad och klar?!

Tycker själv det är bra kvalité i Acne. Har kört deras jeans i 3 år, har 6 par och absolut inget negativt att anmärka på dom.

Saken är den att jag köpte dem i det minsta laget, och efter för mycket god mat och för lite motion så passade dem inte länge. Så det är svårt att döma jeansen under en så kort period angående kvalitén (eller rättare sagt, om de går sönder i grenen och dyl.).

Tack för alla svar i övrigt. Får kika mer på Acne, Whyred och Apc (Aldrig hört talas om det). Levi´s är en klassiker såklart.

- Xtfr
Citera
2008-12-31, 17:58
Medlem
hottentots avatar
Jag har problem med att mina jeans spricker i grenen dom enda jeansen som inte pajar för mej är crocker.
Citera
2009-01-06, 11:38
Medlem
Pace.

ett svenskt jeansmärke som har grymt stark japansk denim, har för mig att dom har kevlar invävt i tyget.
Citera
2009-01-06, 14:55
Medlem
hagiss avatar
Många jeansmärken använder sig ju av samma denim och samma fabriker.

Har det senaste året mest köpt råjeans. Och de märkena som hållt finast kvalitet för mig är ett par Nudie (straight sven) och ett par Denim Demon (aakha).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in