Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-12-31, 12:05
Medlem
Truman Capotes avatar
Jag vet inte om det passar in på skvaller men jag har en känsla av att jag har träffat på CS på ett kafé i Skarpnäck tidigt i våras. Kaféet ligger snett mitt emot Konsum och jag hade slunkit in med min dotter som jag var föräldraledig för, för att dricka en kopp kaffe. Då la jag märke till en smal kvinna med mörkt hår som satt och åt två bakelser. Hon hade något stressat och stirrigt över sig och eftersom hon var så smal förundrades jag över att hon åt gräddbakelser. Efteråt tänkte jag att hon hade inget till (kaffe eller te) så det var mer som ett akut energiintag.

Ja, det var bara det.
2008-12-31, 12:18
Medlem
orco2s avatar
utstrålade hon några vibbar.
2008-12-31, 14:16
Medlem
AllarNs avatar
väldigt bra diskussionsunderlag
2008-12-31, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truman Capote
Jag vet inte om det passar in på skvaller men jag har en känsla av att jag har träffat på CS på ett kafé i Skarpnäck tidigt i våras. Kaféet ligger snett mitt emot Konsum och jag hade slunkit in med min dotter som jag var föräldraledig för, för att dricka en kopp kaffe. Då la jag märke till en smal kvinna med mörkt hår som satt och åt två bakelser. Hon hade något stressat och stirrigt över sig och eftersom hon var så smal förundrades jag över att hon åt gräddbakelser. Efteråt tänkte jag att hon hade inget till (kaffe eller te) så det var mer som ett akut energiintag.

Ja, det var bara det.

Var CS verkligen så anmärkningsvärt smal i våras?
2009-01-01, 04:31
Medlem
Truman Capotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllarN
väldigt bra diskussionsunderlag

Vad begär du? Jag har ett seriöst upplevt intryck av att jag har träffat på denna person på ett visst ställe i Skarpnäck. Av det som skrivits om henne har framgått att hon bott i Skarpnäck, och vad jag är nyfiken på är om någon annan vet med sig att hon brukat besöka detta kafé (som jag inte vet namnet på) som finns på Skarpnäcks Allé, snett mitt emot Konsum. That`s it, liksom. Är det någon som vet något, som kanske har varit med om samma sak, så är jag nöjd. Om denne/denna kan förmedla några egna upplevda intryck så är jag ännu mer nöjd. Det är väl inget att börja posta förringande smileysar om.
2009-01-01, 05:17
Medlem
Man kan läsa sig till att hon dessutom höll till på Söderkrogarna.
Jag minns en gång då... eeeh...
Jag efterlyser lite mer substans än bara en aning om ett möte på en plats som alla vet hon häckat på under ett halvår.
2009-01-01, 14:53
Medlem
Truman Capotes avatar
[quote=catami Jag efterlyser lite mer substans än bara en aning om ett möte på en plats som alla vet hon häckat på under ett halvår.[/QUOTE]

Jag förstår vad du menar, men jag kan inte låta bli att tänka att jag kanske hade kunnat hjälpa henne. Jag har trots allt en 20 poängs kurs i psykologi i bagaget.
2009-01-01, 15:06
Medlem
AllarNs avatar
Citat:
Vad begär du? Jag har ett seriöst upplevt intryck av att jag har träffat på denna person på ett visst ställe i Skarpnäck. Av det som skrivits om henne har framgått att hon bott i Skarpnäck, och vad jag är nyfiken på är om någon annan vet med sig att hon brukat besöka detta kafé (som jag inte vet namnet på) som finns på Skarpnäcks Allé, snett mitt emot Konsum. That`s it, liksom. Är det någon som vet något, som kanske har varit med om samma sak, så är jag nöjd. Om denne/denna kan förmedla några egna upplevda intryck så är jag ännu mer nöjd. Det är väl inget att börja posta förringande smileysar om.

Ladda hem förundersökningsprotokollet.
Där finns mkt. att läsa vart hon har befunnit sig.
2009-01-01, 17:16
Medlem
Citat:
Jag förstår vad du menar, men jag kan inte låta bli att tänka att jag kanske hade kunnat hjälpa henne. Jag har trots allt en 20 poängs kurs i psykologi i bagaget.

Moder Teresa, give me a break för fan, sluta tro du kan rädda världen.
Patetiskt.....20p i psyk.....plz........jag dör

Du kanske kan analysera grädden i bakelserna?
2009-01-01, 17:21
Medlem
döchamps avatar
Vad fan

Är det bara jag som tycker att CS är brutalt lik en viss A. Hitler?
Endast murren som saknas.
2009-01-01, 19:15
Medlem
jag tror xallo knullat henne.
2009-01-01, 20:56
Bannlyst
Citat:

Ja, det var bara det.

Skarpnäck? Är du blatte eller WT???
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in