2008-12-30, 23:16
Medlem
klos_s avatar
Hej!

Ja, som sagt. Det har fuckat upp det totalt.

Sidopanelen fungerar inte, man kan inte spela upp filmer, man kan inte spela upp musik och s har "Acer Arcade Deluxe" slutat fungera.

Vad kan detta bero p? Jag har avinstallerat programmet men det har inte frndrats ngot. S vafan kan jag gra fr att f dessa program att fungera igen? Vrt att nmna r att jag har installerat samma McAffe p min andra dator och med det r det inga problem-

Ja! Vad kan jag gra fr att f allt att funka som det ska?

/Mvh Klos
Citera
2008-12-30, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Hej!

Ja, som sagt. Det har fuckat upp det totalt.

Sidopanelen fungerar inte, man kan inte spela upp filmer, man kan inte spela upp musik och s har "Acer Arcade Deluxe" slutat fungera.

Vad kan detta bero p? Jag har avinstallerat programmet men det har inte frndrats ngot. S vafan kan jag gra fr att f dessa program att fungera igen? Vrt att nmna r att jag har installerat samma McAffe p min andra dator och med det r det inga problem-

Ja! Vad kan jag gra fr att f allt att funka som det ska?

/Mvh Klos
funkar allt om du avinstallerar mcafee?
Citera
2008-12-30, 23:22
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxFlaez
funkar allt om du avinstallerar mcafee?

Ls ts igen.
Citera
2008-12-31, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Ls ts igen.
blind och dum sorry.
Citera
2008-12-31, 03:10
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxFlaez
blind och dum sorry.

Nemas problemas.

Ngon som har en lsning?
Citera
2008-12-31, 12:11
Bannlyst
vad har du fr acer?

vet att p aspiren 5530 r de ett stort problem dels mcafee men ven acers egna program gr adtorn knpp. byt ut mcafee och se om de funkar sen om inte d ehjlper ta bort acers egna program s som power management, grade vista mm de finns att ladda ner frn acer s ingen fara om du tar bort ntt du sen vill ha
Citera
2009-01-01, 15:27
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gargamels
vad har du fr acer?

vet att p aspiren 5530 r de ett stort problem dels mcafee men ven acers egna program gr adtorn knpp. byt ut mcafee och se om de funkar sen om inte d ehjlper ta bort acers egna program s som power management, grade vista mm de finns att ladda ner frn acer s ingen fara om du tar bort ntt du sen vill ha

Jag har en Acer 5930G. Jag har Norton just nu. Och det fungerar nd inte. JAg har testat avinstallera Acer Arcade Deluxe men det vill nd inte fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in