2014-02-05, 13:53
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusRoevberg
Det är hans egna hemsida!

Dock så fick en viss person inloggningsuppgifterna och ändrade lite texter här och där. Olov har dock ändrat tillbaka på vissa ställen men om du tar en närmare titt på t.ex. Åke Malmros bild så finns det en liten bonus.

Kul. Det tog en stund innan jag upptäckte den.
Citera
2014-02-05, 19:55
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:

Dock så fick en viss person inloggningsuppgifterna och ändrade lite texter här och där. Olov har dock ändrat tillbaka på vissa ställen men om du tar en närmare titt på t.ex. Åke Malmros bild så finns det en liten bonus.

Stackars Kalle, hans hemsida kommer ju bli nedstängd igen!
Citera
2014-04-08, 21:40
Medlem
1666s avatar
Alltså den där Karl-Olov Nordin vill träffa mig nudå! Hur gör jag nu då? Vågar jag nu då? xD Förstår du hur jag menar nu då? Mvh Kool_Gurl
Citera
2014-04-08, 21:48
Medlem
1666s avatar
Jag har försökt ringa han angående SUPERTRÄFFEN ÅR 2015/2016 men hans skötare svarar nu då

Men han hade hyfs och fason och be som ursäkt efter han smsat mig tre på natten
Senast redigerad av 1666 2014-04-08 kl. 21:51.
Citera
2014-04-21, 01:35
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1666
Alltså den där Karl-Olov Nordin vill träffa mig nudå! Hur gör jag nu då? Vågar jag nu då? xD Förstår du hur jag menar nu då? Mvh Kool_Gurl

Citat:
Ursprungligen postat av 1666
Jag har försökt ringa han angående SUPERTRÄFFEN ÅR 2015/2016 men hans skötare svarar nu då

Men han hade hyfs och fason och be som ursäkt efter han smsat mig tre på natten

Försök skriva "vanligt" när du skriver på Flashback åtminstone.
Citera
2014-04-21, 12:30
Medlem
_Dante_s avatar
Hans "hippfaktor" har precis som Harald Treutigers dalat så markant att de inte längre befinner sig "in the zone" s.a.s..Det är tråkigt för dem de drabbar men är inte så mycket att göra åt och oftast får de svårt att ta sig tillbaka.
Citera
2014-04-22, 23:26
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Hans "hippfaktor" har precis som Harald Treutigers dalat så markant att de inte längre befinner sig "in the zone" s.a.s..Det är tråkigt för dem de drabbar men är inte så mycket att göra åt och oftast får de svårt att ta sig tillbaka.

Vad exakt menar du med din sista mening?
Citera
2014-04-26, 12:53
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Vad exakt menar du med din sista mening?

Exakt vilken del av sista meningen är det du inte förstår?
Citera
2014-04-26, 20:20
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Exakt vilken del av sista meningen är det du inte förstår?

Jag förstod det nu när jag läste det igen, antar att jag var trött häromkvällen när jag skrev att jag inte förstod!
Citera
2014-04-27, 13:00
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:

haha satt o glodde ett bra tag, tänkte va fan är det för bonus det ända jag ser är en gubbe.. sedan zoomade jag in haha

Vet inte om någon har postat detta i tråden men han verkar vara aktiv på sin super blogg http://karlolovnordin.webblogg.se/

Han skriver något om en intervju med Christer Sjögren och han i sommar tillsammans med ett team från SVT, kan bli intressant.
Senast redigerad av As-33-15-4-p 2014-04-27 kl. 13:04.
Citera
2014-04-29, 18:29
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Han skriver något om en intervju med Christer Sjögren och han i sommar tillsammans med ett team från SVT, kan bli intressant.

Det kommer aldrig bli av, han har planerat att ha den så kallade SUPERTRÄFFEN i ett antal år nu, men det blir aldrig verklighet.
Citera
2014-05-10, 23:35
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
haha satt o glodde ett bra tag, tänkte va fan är det för bonus det ända jag ser är en gubbe.. sedan zoomade jag in haha

Vet inte om någon har postat detta i tråden men han verkar vara aktiv på sin super blogg http://karlolovnordin.webblogg.se/

Nog större chans att det blir en intervju med Ted Gärdestad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in