2013-03-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Kalle Nordin: mannen som brukade terrorisera alla forum på hela internet med sina mer eller mindre konstiga inlägg, mannen som hade en rolig hemsida med information om lite allt möjligt, mannen som älskar Christer Sjögren, Lasse Berghagen, Lotta Engberg o.s.v...

Var har Kalle Nordin tagit vägen?

För något år sen såg man honom överallt... till och med på ungdomssajter som t.ex. Hamsterpaj där ungdomarna anklagade honom för att vara pedofil o.s.v.

Speciella kännetecken är att han verkar ha kort stubin, påbörjar och avslutar alla inlägg med sitt namn, telefonnummer och hemadress och han avslutar sina flesta meningar med "...anser jag just nu". Dessutom var han lätt utvecklingsstörd eller nåt.

Startade en likadan tråd i Skvaller, men den blev borttagen med en gång därför att Kalle Nordin inte var någon "riktig" kändis. Ville bara upplysa er om detta, och det är ingenting som ska diskuteras.
Va är han här med han var på alltomtv med förut!
Citera
2013-03-13, 22:33
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johantoan2
Va är han här med han var på alltomtv med förut!

Det har säkert framkommit någon gång förut, om du tagit dig tid att läsa tråden innan du postade.
Citera
2013-08-24, 13:12
Medlem
SKITGUBBEN har haft datorförbud en tid eftersom han skriker och härjar så mycket att grannarna klagat.
Citera
2013-08-27, 02:31
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
SKITGUBBEN har haft datorförbud en tid eftersom han skriker och härjar så mycket att grannarna klagat.

Stackars sate... Ångrar bistert den dagen som jag skapade den här tråden, och det lidande jag bidragit till att Kalle utsatts för tack vare det. Var ung och dum, men nu vet jag bättre, och man bör inte göra narr av utvecklingsstörda personer, hur roliga de än är.
Citera
2013-11-13, 19:58
Medlem
Kalle, den riktiga och bombsäkra måste bli helt till sig nu när Christer Sjögren kommer leda Bingolotto!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article17836727.ab
Citera
2013-11-16, 20:36
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Kalle, den riktiga och bombsäkra måste bli helt till sig nu när Christer Sjögren kommer leda Bingolotto!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article17836727.ab

Jag läste dock någonstans för ett tag sedan, tror det var någon blogg eller liknande som Kalle skriver i, att Christer Sjögren inte är hans största idol längre.
Citera
2013-12-31, 10:40
Moderator
zanteras avatar
Man hade ju mycket roligt åt Karl-Olov när man var grabb, runt 2003-2004 kanske när han blev ett namn på Sweclockers och det var riktigt kul att skämta om honom. Nu känns det dock väldigt efterblivet. De som är igång i FB-gruppen som "upptäckte" Karl-Olov nyligen eller som bara är väldigt efter, och skämten är inte i närheten av så bra som de var en gång i tiden.
Citera
2014-01-01, 18:47
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Man hade ju mycket roligt åt Karl-Olov när man var grabb, runt 2003-2004 kanske när han blev ett namn på Sweclockers och det var riktigt kul att skämta om honom. Nu känns det dock väldigt efterblivet. De som är igång i FB-gruppen som "upptäckte" Karl-Olov nyligen eller som bara är väldigt efter, och skämten är inte i närheten av så bra som de var en gång i tiden.

Tycker dessutom skämten är lite väl grova ibland. Stackars Kalle!
Citera
2014-02-03, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
De som är igång i FB-gruppen som "upptäckte" Karl-Olov nyligen eller som bara är väldigt efter, och skämten är inte i närheten av så bra som de var en gång i tiden.

Vi som varit med ett tag och som fortfarande tittar in i FB-gruppen, titt som tätt, försöker få honom att förstå att han inte har kontakt med några kändisar och att hans superträff inte kommer bli av!
Citera
2014-02-03, 17:22
Medlem
johanjosefssons avatar
Han hade ju ett helt forum uppkallat efter sig. Medlemmarna gick ihop för att skicka mail till Christer Sjögren, där dom försökte stämma träff med den stora idolen. Vet inte hur det gick..

Kul när det varade. Men i dagsläget känns det ju lite passé och jag-har-nyss-fått-internet över det hela.
Citera
2014-02-03, 17:40
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Är det här någon på FB som trollar eller är det hans egen hemsida?
http://karlolovnordin.finhemsida.se/

Citat:
Hejsan nu då!

Som ni ser har jag blivit tvungen att börja om nu då.

Men jag tänker inte ge upp för då hit och dit! Jag ska allt bygga upp en ny hemsida som ni ska få se då.

Och jag ska även ha en Superträff med Christer Sjögren oavsett om han vill det eller inte.

Jag som skriver detta heter Karl-Olov Nordin.

Har ni förstått mig korrekt rätt på den punkten nu då?
Citera
2014-02-05, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainSweatpants
Är det här någon på FB som trollar eller är det hans egen hemsida?
http://karlolovnordin.finhemsida.se/

Det är hans egna hemsida!

Dock så fick en viss person inloggningsuppgifterna och ändrade lite texter här och där. Olov har dock ändrat tillbaka på vissa ställen men om du tar en närmare titt på t.ex. Åke Malmros bild så finns det en liten bonus.
Senast redigerad av LinusRoevberg 2014-02-05 kl. 13:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in