2009-01-27, 00:50
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkohol
Jag är fullt seriös, eller driver du med mig nu?
Det är vad jag vet vanligt att man varumärkeskyddar olika rollfigurer.

Det gör man kanske, men det var inte det jag menade. Jag tänkte mer på "Har du förstått mig korrekt rätt nu rembrandth?", och mitt svar var inte riktat bara mot dig utan även mot andra som håller på och skriver en massa sån skit hela tiden. Det är sjukt jobbigt att läsa!
Citera
2009-01-27, 18:48
Avslutad
Hej
Karl-Olov Nordin!

Jag måste bara fråga dig, vad tycker du om Vikingarnas låt "Moskva"?

Själv tycker jag att den är riktigt bra! Men jag är ingen större idol av han annars faktiskt.

Kan du förstå mig på den punkten nu då KalleNordin?

/Eratoc
Citera
2009-01-27, 20:12
Medlem
Rembrandths avatar
Minns inte om detta har stått i tråden förut, men Kalle Nordin har tydligen en egen fanclub på Facebook!

http://www.facebook.com/group.php?gid=6351877623#/group.php?gid=6351877623
Citera
2009-01-27, 20:14
Medlem
Vicke-Struts avatar
Jag har en fråga till dig Kalle Nordin.

Spelar du något musikinstrument?

Kan du plocka fram någon av Vikingarnas mest kända låtar på ett klaviatur?
Citera
2009-01-27, 22:30
Medlem
Rembrandths avatar
Det var ju fan vad folk är tröga... Vill ni skriva en massa korkade frågor till Kalle Nordin så gör det i hans eget forum eller någon annanstans där det kan passa, men inte här!
Citera
2009-01-28, 00:53
Medlem
csts avatar
Sådär gott folk, nu tar vi och skärper oss. Tanken är inte att denna tråd skall vara en chatt mellan er och Karl-Olov, TS tanke var att diskutera saker och ting som rör Karl-Olov. Givetvis var det trevligt att Karl-Olov själv hittade hit och deltar i diskussionen men diskussionen har blivit lidande sedan dess. Nu är det mest frågestund.

Se till att jobba er tillbaka till topic nu, diskutera fenomenet Karl-Olov och fundera över ifall det ni postar är intressant för alla andra medlemmar att läsa så kommer det här bli finemang! Är ni inte snälla så kanske jag plockar fram tillsägelserna

Må väl /cst
Citera
2009-01-28, 03:33
Medlem
Och vad jag stör mig på "Leif Loket Olssons" överdrivet stora avatarbild på Kalles forum. Sidan blir helt åt fan efter att Loket har skrivit ett inlägg.
Citera
2009-01-28, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Och vad jag stör mig på "Leif Loket Olssons" överdrivet stora avatarbild på Kalles forum. Sidan blir helt åt fan efter att Loket har skrivit ett inlägg.

Jag stör mig på att kalle och många andra skriver med så stor text, så att när de sedan citerar varandra blir det jävligt långt att scrolla för att komma till nästa svar.
Citera
2009-01-28, 12:23
Medlem
Frinks avatar
Jag blir stundvis väldigt irriterad på att kalle verkligen går på vad som helst, men vägrar att ens överväga sanningen, att kändisarna inte är "bombäkta".
Citera
2009-01-28, 13:40
Medlem
Rembrandths avatar
Jag måste medge, att för att vara lätt utvecklingsstörd, som Kalle själv brukar uttrycka sig, så har han faktiskt lyckats att göra sitt diskussionsforum rätt så bra!

Håller dock med om att den stora texten och de överdrivna avatarerna är riktigt störiga! Värst var Bert Karlssons bild i Kalle Nordins gamla forum. Den var riktigt stor!
Citera
2009-01-28, 15:00
Medlem
likeithards avatar
På senare tid har jag börjat sakna KONs galna bestyr, kändes bra när jag hittade den här tråden.

Väl inne på hans sida märker jag att C. Sjögräs diggar Tunnan&Moroten, ungefär här börjar det dra lite lätt i smilbanden.

Men det som gjorde min dag var detta:

Citat:
Adolf Hitler(Oäkta) God Vän med Åke Malmros

Här är Adolf Hitler den Oäkta till höger alltså

Adolf Hitler(Oäkta) God Vän med Åke Malmros.

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" Nordin

Tack för det, Karl-Olov!
Citera
2009-01-28, 21:18
Medlem
KalleNordins avatar
Svar till Frink

Citat:
Ursprungligen postat av Frink

Jag blir stundvis väldigt irriterad på att kalle verkligen går på vad som helst, men vägrar att ens överväga sanningen, att kändisarna inte är "bombäkta".

Hejsan!

Igen

Och svar till Frink

Nu skall du inte vara dum, eftersom du inte riktigt vet, så kan jag meddela dig, att jag har skrivit flera Brev per vanlig Post till Kändisarna dem som är mitt nya Forum så det så, så du kan inte veta vem som är Bluffmakare eller BOMBÄKTA.

Men det vet jag bättre än du gör just nu.

Förstår du hur jag menar nu då Frink?

Förstår du vad jag menar nu då Frink?

Kan du förstå mig på den punkten nu då Frink?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" Nordin i Falun i Dalarna

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in