• 1
  • 2
2008-12-30, 18:55
Medlem
Skullheads avatar
Är så jävla trött på allt tomt skitsnack från folk som "kan ordna" 5/5 personer har inte kunnat ordna ett jävla skit fastän de lovat.

Ska till köpenhamn imorgon, och ska ha tjack/e/kokain till varje jävla pris. Vilken gata är det som gäller? eller vilka klubbar?
Citera
2008-12-30, 18:58
Medlem
ozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Är så jävla trött på allt tomt skitsnack från folk som "kan ordna" 5/5 personer har inte kunnat ordna ett jävla skit fastän de lovat.

Ska till köpenhamn imorgon, och ska ha tjack/e/kokain till varje jävla pris. Vilken gata är det som gäller? eller vilka klubbar?

istedgade med omnejd. mkt tjackisar/horsare i rörelse, samt horor. de kan fixa det mesta. skulle dock inte ge mig på kolan, för stor blåsrisk. skulle nog fan inte handla där öht när jag tänker efter. men om man inte har ngt val så...
Citera
2008-12-30, 19:01
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozc
istedgade med omnejd. mkt tjackisar/horsare i rörelse, samt horor. de kan fixa det mesta. skulle dock inte ge mig på kolan, för stor blåsrisk. skulle nog fan inte handla där öht när jag tänker efter. men om man inte har ngt val så...

Okej, håller mig ifrån kolan där då.

Äh, oss blåser dom inte, dom ser inga pengar förräns jag får varorna.
Citera
2008-12-30, 19:11
Medlem
ozcs avatar
Citat:

ok, då önskar jag dig all lycka till! Det finns ett hostal på en tvärgata till Istedgade, kommer fan inte ihåg vad det heter, men där fixade jag och en polare koks som va helt ok. det var av en dansk som brukade hänga där. du kan ju ta en sväng dit, stinker allt som oftast gräs vid entrén, då vet du vart du kan fråga lite snyggt
Citera
2008-12-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozc
istedgade med omnejd.

instämmer.
oftast behöver du inte fråga utan blir tillfrågad. men kör på tjacket då laddet garanterat inte är någon höjdare.
Kvällstid är också att rekommendera, men det går absolut på dagen med.

kör hårt
Citera
2008-12-30, 19:20
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjindarn
instämmer.
oftast behöver du inte fråga utan blir tillfrågad. men kör på tjacket då laddet garanterat inte är någon höjdare.
Kvällstid är också att rekommendera, men det går absolut på dagen med.

kör hårt

Blir på kvällen är det några speciella jag ska fråga, t.ex hororna eller där står svartingar och säljer?
Citera
2008-12-30, 19:44
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:

Mjo, men sen att det verkligen är det som du betalat för är inte alls säkert. Men som andra har sagt köp tjack och för att inte er kväll ska bli förstörd så hade jag nog försökt köpa tjack från mer än än källa. Större chans att ni får bra kvalitet då också.
Citera
2008-12-30, 20:37
Medlem
Jungles avatar
Att köpa kola är inga större problem, se bara till att öppna bollarna och kolla så att det är kola.

Och betala aldrig mer än 600 för 2 st. Dom försöker alltid få 500 kr st av turisterna.

(istedgade)
Citera
2008-12-30, 21:04
Medlem
kingzyzs avatar
Du kommer inte behöva leta efter någon som becknar på istegade
sen är det dock jävligt varierande kvalité.

Håll koll på mobilen/pengarna och dylikt även om du har dem i fickan

Ändring: Tjack kommer nog iofs bli svårt.
Senast redigerad av kingzyz 2008-12-30 kl. 21:13.
Citera
2008-12-30, 21:21
Medlem
Jungles avatar
Ja bättre att köpa tjack hemma i Sverige än på istedG.
Citera
2008-12-30, 21:27
Medlem
Skullheads avatar
Koks blir sista utvägen, tjack är prio nr 1 imorgon. I värsta fall blir det väl alkohol som vanligt
Citera
2008-12-30, 21:31
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Haha, Istergarde är ett jävla ställe! Såg folk injecera öppet där, satt en nergången prostituerad tjej och sköt på en parkbänk på en sidogata bl.a. Så ja, där kan du nog fixa allting. Tror inte det ska vara några problem att styra lite speed där alltså, hade nog försökt vara nykter dock - ingen höjdare att försöka styra droger snorfull på nyårsafton på Istergarde, är väl då man kan hamna i lite trubbel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in