• 1
  • 2
2003-08-20, 19:11
Medlem
Fan kunde inte Reloaded haft samma bra story o va lika "Cool" som Cubic

Helt jävla Grym Rulle asså!!!!!!!
Citera
2003-08-20, 22:10
Medlem
Re: Cubic bättre än Reloaded

Citat:
Ursprungligen postat av trueblue
Fan kunde inte Reloaded haft samma bra story o va lika "Cool" som Cubic

Helt jävla Grym Rulle asså!!!!!!!
cubic? nån schysst rulle man missat? kan inte hitta den på imdb... mer info tack!

Over 'n Out!
Citera
2003-08-20, 22:19
Medlem
Jag skulle tro att det är "Equilibrium" som avses: http://www.imdb.com/Title?0238380.
Citera
2003-08-20, 23:18
Medlem
Japp det e den filmen,,släpptes på video o Dvd idag!! Se den!!
Citera
2003-08-20, 23:31
Medlem
User: Unknowns avatar
Släpptes först idag? Den fanns ute på nätet som dvd swesub svcd för ett halvår sen eller nåt åt det hållet.

Nåväl, den var väl OK att se men den var inte i närheten av Matrix-filmerna.
Citera
2003-08-20, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User: Unknown
Släpptes först idag? Den fanns ute på nätet som dvd swesub svcd för ett halvår sen eller nåt åt det hållet.

Nåväl, den var väl OK att se men den var inte i närheten av Matrix-filmerna.

,,,effekterna var väl oki i Matrix,men Fan storyn va jue "fucked up" o mesig,,massa kärlek o ett jäkla discoparty i underjorden

Matrix del 1 Var jue helt suvären,,men inte tvåan
Citera
2003-08-27, 12:17
Medlem
Equibrillium var klart sevärd, mycket välgjord och välspelad, udda story men i mitt tycke liiiiiiiiiite väl mycket skjutande, jag satt hela tiden o undrade var alla andras kulor tog vägen, men som underhållning funkar den suveränt. Bra musik oxå! rekommenderas.
Citera
2003-08-27, 14:01
Medlem
dom kallar alltså Equlibrium (spell?) för Cubic? mycket lustigt... bättre än reloaded? njaa... eq. är bra första gångerna man ser den... 3:e lr 4:e är de inte så tufft längre... coolast är ju ändå första scenen... när han glider in på dörren. nåt annat förslag?
Citera
2003-08-28, 08:39
Medlem
divinebaals avatar
Equilibrium var

Otroligt grym film, speciellt vapenkatat där de visste exakt position hela tiden för att inte träffas av motståndarens kulor.

Att de var få sådana scener tycker jag var positivt för hade det varit många liknande scener skulle filmen bli beige.

Ta matrix 2... den är ju halvgjord eftersom trean gjordes samtidigt. Man ska nog ta och klippa ihop den och den kommande till en Matrix SUperreloaded 2.5 istället. Nu presenterade man en massa nyckelsaker i tvåan som kommer i trean... och i tvåan fyllde nada funktion.

Tack för EQUILIBRIUM!! (Eller cubicle som den va-fan-i-helvete kallas för tydligen)
Citera
2003-08-29, 01:05
Medlem
bara jag som tycker att slutet på Equilibrium är alldeles för lyckligt?.. hade gärna sett ett riktigt tragiskt och svart slut istället..

! ! ! S P O I L E R S ! ! !
egentligen hade filmen kunnat sluta när hjälten tagits till fånga i slutet och "the bad guy" berättar att han hela tiden vetat om att han jobbat för motståndarsidan och att han bara använt honom för att eliminera alla sina fiender, då är filmen som mest tragisk och allt känns förlorat = perfekt slut.. istället skjuter hjälten ihjäl exakt alla bad-guys i sann hollywood-stil och allt slutar sedan sockersött och lyckligt..

coolt iofs att svärdsstriden i slutet är över på två sekunder, i vanliga fall brukar sånna slutstrider vara i en evighet..

! ! ! S P O I L E R S ! ! !
Citera
2003-08-29, 15:45
Medlem
Dr.Chorizos avatar
Var det bara jag som gillade Emilie Watson i den filmen?

Hon såg ju riktigt vass ut i kampscenerna, synd att hon åkte fast så tidigt. fast det var jäkligt tur att hjälten inte fick frispel när hon skulle brännas och räddade henne, då hade det varit en ännu risigare Hollywood-rulle.

Ska hem och hyra Breaking the waves i helgen
Citera
2003-08-30, 23:13
Medlem
D2B2s avatar
Såg den nyss, bra film helt klart bättre än matrix 2!
Christian Bale var ju lysade som vanligt men jag tycker nog också att det inte hade behövt sluta så sockersött.
Klart sevärd!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in