2008-12-30, 15:07
Bannlyst
Snabb frga bara kostar det att kontakta Microsoft support och Hur vet man om man har kostnadsfri support kvar att anvnda? S hr str det p deras sida.

Kostnad:665,00 SEK inklusive moms per supportrende under kontorstid nr all kostnadsfri support har frbrukats.
(Obs! Avancerad support tcks inte av den hr avgiften.)

5 398 SEK + 21% moms per begran om verksamhetskritisk support efter kontorstid. Mer information om moms finns p webbplatsen www.support.microsoft.com/vat
08-752 09 29
Du kan ven anvnda det hr alternativet om du har ngot av fljande:

* Software Assurance-avtal
* Professional-kontrakt
* TechNet-prenumeration
* MSDN-prenumeration
* Expression-prenumeration
* BizSpark-prenumeration
* MSPP (Microsoft Partner Program)

Ni kan ju ox titta sjlva p deras sida http://support.microsoft.com/oas/def...ursOfOperation
Citera
2008-12-30, 16:15
Medlem
Trollunges avatar
Ring inte dom.
Har du problem sk p ntet eller stll din frga hr.
Citera
2008-12-30, 17:14
Medlem
Du ringer och frgar om du har ngon kostnadsfri support.
Har du OEM Windows, s behver du inte ringa och frga - du har inte gratis support dr.
Har du kpt retail, s ring Microsoft. Dom r riktigt duktiga p att lsa problem. (Om du nu inte fr bra nog hjlp p ntet)
Citera
2008-12-30, 17:18
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollunge
Ring inte dom.
Har du problem sk p ntet eller stll din frga hr.

Instmmer helt
Citera
2008-12-30, 17:56
Bannlyst
Okay hr e mitt problem

Problem med att installera Office 2003

jag har precis kpt en ny Laptop och ska installera mitt gammla office 2003 pakt. Nr jag sedan startar words fr jag upp ett fel meddelande som lyder (Office-programmets verison stmmer inte.) sen trycker jag p okej och d fr jag upp att jag mste Acceptera licensavtalet fr words2003 och d accepterar jag detta och words brjar funka som vanligt igen. problemet e bara att detta mste gras varje gng jag start words. Funderar p om det kan bero p att Microsoft tror att jag anvnder words p min gamla data forfarande eller ngot annat konstigt som har hnt?! Ngon som har en id om vad detta kan bero p s vore jag vldigt tacksam fr all hjlp!

Tack p frhand!
Citera
2008-12-30, 17:59
Medlem
ytterbodas avatar
kan vl ligga en office 2007 frinastallerat (testversion) och det r dr det krockar.. kan det vara s??
Citera
2008-12-30, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ytterboda
kan vl ligga en office 2007 frinastallerat (testversion) och det r dr det krockar.. kan det vara s??

N tnkte ox att de var s frst men jag har avinstallerat test verisonen och om installerat 2003 men nd e det samma problem
Citera
2008-12-30, 18:10
Medlem
ytterbodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longstock
N tnkte ox att de var s frst men jag har avinstallerat test verisonen och om installerat 2003 men nd e det samma problem

jag hade samma problem jag men jag "skaffade" office 2007 och d frsvann det.. kanske enda sttet att f bort det p r att ha 2007??
Citera
2008-12-30, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ytterboda
jag hade samma problem jag men jag "skaffade" office 2007 och d frsvann det.. kanske enda sttet att f bort det p r att ha 2007??

Okej d.. giriga microsoft! ska kolla lite vidare annars fr man vl skaffa 07an
tack fr hjlpen.
Citera
2008-12-30, 19:08
Medlem
lycklig_mans avatar
Maila microsoft istllet, har gjort det en gng och fick ett bra och trevligt bemtande drifrn. (Gratis)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in