2009-01-01, 13:28
Bannlyst
När hände detta, är det på riktigt?
Citera
2009-01-01, 14:13
Medlem
Strixezs avatar
Hur gammal är du alprazolam?
Citera
2009-01-01, 15:01
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strixez
Snart 500 inlägg på en månad, vad mer kan man vänta sig än sån här skit. -_-
Inte mycket. Inte av den lille petterniklasen iallafall.

SKa rapportera hans inlägg nu!
Citera
2009-01-01, 15:02
Medlem
toMishs avatar
OT raderat. Detta är ingen chat.

/Mod
Citera
2009-01-01, 15:09
Medlem
Arbetarbroders avatar
Om du skulle skriva en självbiografi så skulle jag köpa den. Men då ska du fan skriva den själv och inte ha hjälp av någon nisse som tror den har författarskillz, många gör ju så om de inte är vana att skriva själv.
Jag älskar att läsa det du skriver för de är så jävla rått och äkta, HARDCORE som någon skrev, passar verkligen in på dig. Samtidigt är de ju tungt och läsa, jag menar det är ingen vacker kärlekshistoria som beskrivs.

Samtidigt blir man sugen på mer. Hur blev det såhär. Varför? Från grunden?

Tack för läsningen, de bästa jag läst i år!
Citera
2009-01-02, 02:57
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Om du skulle skriva en självbiografi så skulle jag köpa den. Men då ska du fan skriva den själv och inte ha hjälp av någon nisse som tror den har författarskillz, många gör ju så om de inte är vana att skriva själv.
Jag älskar att läsa det du skriver för de är så jävla rått och äkta, HARDCORE som någon skrev, passar verkligen in på dig. Samtidigt är de ju tungt och läsa, jag menar det är ingen vacker kärlekshistoria som beskrivs.

Samtidigt blir man sugen på mer. Hur blev det såhär. Varför? Från grunden?

Tack för läsningen, de bästa jag läst i år!
Ok, men det har bara gått en dag än.

Tackar.
Citera
2009-01-02, 02:59
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voffeG
När hände detta, är det på riktigt?
Jo då voffe, det är faktiskt på riktigt. Tråkigt nog, eller hur man ska säga.

Det var skitlänge sedan, flera år.
Citera
2009-01-02, 06:14
Medlem
AndersEklunds avatar
extremt bra skrivet, Jävligt intressant att läsa.
Synd att det gått som det gått för dig dock :/
Citera
2009-01-02, 10:42
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
extremt bra skrivet, Jävligt intressant att läsa.
Synd att det gått som det gått för dig dock :/
Mitt liv har efter mycket "om och men", nu ordnat sig till det bättre. Jag är förlovad, har fast inkomst, bor i bostadsrätt, osv...
Det finns dom som det gått värre för, om vi säger så.
Citera
2009-01-02, 19:27
Medlem
ManMannens avatar
*Favorisera.

Mycket bra!
Citera
2009-01-02, 19:46
Medlem
pirkpirks avatar
Filmkväll förstörd av Gamle Dalton

Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Så till den milda grad att jag genom att hoppa från grannens balkong på 3:e våningen, in på morsans balkong med en hammare. Kl:15:00 ungefär. En gubbe tittade konstigt på mig när jag slåg in rutan och skrek: "De e lungt! Jag bor här! Jag glömde nycklarna och min morsa e inte hemma!" Det måste onekligen sett ganska kul ut när min granne stod och höll i en gammal trasmatta som jag "firade" ner mig i ner på 2:vån, skrikandes: Är fötterna innanför! Är fötterna innanför!!?

Kommer ihåg det där så väl! Jag vet att du kom och slagga hos mig nån natt under de bravaderna.

Kommer även ihåg när jag och polarna(mörtögat backman och steffe leffe) hade en lugn hemmakväll här hemma hos mig och så helt plötsligt plingar det på dörren och då står gamle dalton utanför helt jävla nerpundad blöt och luktar kattsand. Och du frågar om du kan komma in och jag sa nej för faan heller, inte nu vi kollar på film och har det soft. Men du försvara dig med att du bara skulle komma in och sätta dig helt knäpptyst och bla bla bla. Så jag släpper in dig till slut och då börjar du med att diska ett glas för du skulle dricka vatten. Iaf du diskar glaset med den värsta tjackmotoriken jag sett och så jävla hårt att du får nå jävla sendrag i handen så du skriker rakt ut och ser helt panikslagen ut. Och vi kundei inte göra nåt anat än att asgarva åt hela situationen. Sen så sätter du dig i fåtöljen och somnar med gamnacke & betongkepa och börjar snarka eller kipa efter luft jag vet inte vilket av dom.
Så det sluta med att vi fick avbryta filmen och skjutsa dig till närmsta busstation. Så de var en av alla kvällarna du spontant hälsat på!

Sen kvällen med flygplansspriten från 1991 och antabus hjärtattacken behöver vi inte ens gå in på här=)

Tat lugnt broder
Citera
2009-01-02, 20:27
Medlem
SprutLuders avatar
roligast jag läst på länge !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem