2009-01-03, 18:25
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirkpirk
Kommer ihåg det där så väl! Jag vet att du kom och slagga hos mig nån natt under de bravaderna.

Kommer även ihåg när jag och polarna(mörtögat backman och steffe leffe) hade en lugn hemmakväll här hemma hos mig och så helt plötsligt plingar det på dörren och då står gamle dalton utanför helt jävla nerpundad blöt och luktar kattsand. Och du frågar om du kan komma in och jag sa nej för faan heller, inte nu vi kollar på film och har det soft. Men du försvara dig med att du bara skulle komma in och sätta dig helt knäpptyst och bla bla bla. Så jag släpper in dig till slut och då börjar du med att diska ett glas för du skulle dricka vatten. Iaf du diskar glaset med den värsta tjackmotoriken jag sett och så jävla hårt att du får nå jävla sendrag i handen så du skriker rakt ut och ser helt panikslagen ut. Och vi kundei inte göra nåt anat än att asgarva åt hela situationen. Sen så sätter du dig i fåtöljen och somnar med gamnacke & betongkepa och börjar snarka eller kipa efter luft jag vet inte vilket av dom.
Så det sluta med att vi fick avbryta filmen och skjutsa dig till närmsta busstation. Så de var en av alla kvällarna du spontant hälsat på!

Sen kvällen med flygplansspriten från 1991 och antabus hjärtattacken behöver vi inte ens gå in på här=)

Tat lugnt broder
Hahaha! Du vet att jag e lugn nuförtiden. Enda problemet är att jag sitter med pelican- nacke, och vaknar med ett ryck då och då. Samt tjatar lite då & då efter vin (som du ska ha till helgen...).
Citera
2009-01-03, 20:00
Medlem
justsome1s avatar
svårt att hänga med, men rolig läsning vare ialf.
Citera
2009-01-03, 21:22
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Mitt liv har efter mycket "om och men", nu ordnat sig till det bättre. Jag är förlovad, har fast inkomst, bor i bostadsrätt, osv...
Det finns dom som det gått värre för, om vi säger så.

Det är riktigt bra alltså, Tänk om så många med samma problem också kunnat ta hand om sitt liv så bra som du gjort.
Citera
2009-01-03, 22:06
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Det är riktigt bra alltså, Tänk om så många med samma problem också kunnat ta hand om sitt liv så bra som du gjort.
Det tog ett bra det iofs, mer än halva mitt liv....

Det tog 15år, mer än halva mitt liv. Alltså från 12år till 27år....
Men jag mår ganska lång tidfet mycke bättre uppenbarilgen .
Senast redigerad av alprazolam_ 2009-01-03 kl. 22:13.
Citera
2009-01-03, 22:11
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justsome1
svårt att hänga med, men rolig läsning vare ialf.
Tack.
Citera
2009-01-03, 22:16
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Japp! Men tillsist ordnade sig !
Citera
2009-01-04, 06:09
Medlem
eatshiets avatar
Försök att få lite mer struktur på tidsintervallerna. Tackar annars för en smått underhållande läsning.
Citera
2009-01-04, 10:59
Medlem
Schneigelpoffs avatar
Grymt intressant läsning!
Du lär vara ett par erfarenheter rikare än de flesta medelsvenssons i din omgivning va?
Citera
2009-01-04, 11:06
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schneigelpoff
Grymt intressant läsning!
Du lär vara ett par erfarenheter rikare än de flesta medelsvenssons i din omgivning va?
Jag lär mig nåt nytt varje dag av honom.
Citera
2009-01-05, 09:20
Medlem
Vias avatar
Helt klart det bästa jag har läst på FB - någonsin. 5/5

Din meningsuppbyggnad är inte helt enligt reglerna men ofta jävligt effektiv i alla fall.
Älskar hur du gör instick, med dialoger & så, det ger väldigt mycket liv i historierna.
Hoppas det blir en bok av någon sort i framtiden. Jag är helt klart presumtiv kund på en sån.

Lev väl. Peace.
Citera
2009-01-05, 11:23
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Mitt liv har efter mycket "om och men", nu ordnat sig till det bättre. Jag är förlovad, har fast inkomst, bor i bostadsrätt, osv...
Det finns dom som det gått värre för, om vi säger så.
Vad arbetar Du med?
Citera
2009-01-05, 11:49
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vad arbetar Du med?
Civilingenjör för NASA.

Nej jag är pensionär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera