2008-12-31, 03:26
Medlem
dknerks avatar
grymt kul att läsa
Citera
2008-12-31, 12:40
Medlem
uno kronqvists avatar
Bra skrivet, och hyffsat underhållande..

..men fy fan vad jag hatar dig av hel mitt hjärta för att du "fejkade" in dig på sjukhuset!
Att du knarkar ihjäl dig i ditt eget bajs spelar ingen roll, men när någon gör så där så svartnar det i skallen på mig. Avlivning låter inte så hemskt i det fallet.

Intressant läsning dock. Det är "kul" och "bra" att få insikt i den riktiga pundarsvängen.
Skriv gärna mer.

/U
Citera
2008-12-31, 13:03
Medlem
Helt flippat, du har då sannerligen levt hårt!
Citera
2008-12-31, 13:11
Medlem
aschaess avatar
Det här är ju fan sämre än sämst. Det hade räckt med att du döpte tripprapporten till "dum i huvudet".
Citera
2008-12-31, 13:39
Bannlyst
underhållning

Underhållande att läsa.. nu vet jag att jag inte är det enda mongot här (men sen kör jag bara på tramadol ibland och hostmedecin)
Citera
2008-12-31, 14:56
Medlem
aschaess avatar
Inte är det lätt när det är svårt. alprazolam_ borde byta till aas_ för att spegla humörsvängningarna.
Citera
2008-12-31, 15:20
Medlem
Skit nice läsning! Har aldrig hållit på med någon form av droger själv med det är intressant att läsa om. Avskräckande.

Det vore lite kul om du berätta vad du gör nu och hur du lyckades ta dig ur drogträsket!
Citera
2008-12-31, 15:37
Medlem
denny.cranes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wickan
Skit nice läsning! Har aldrig hållit på med någon form av droger själv med det är intressant att läsa om. Avskräckande.

Det vore lite kul om du berätta vad du gör nu och hur du lyckades ta dig ur drogträsket!
Jag håller med! Hur kändes det? Hur lång tid tog det? När och varför slutade med skiten?
Bra kämpat att du lyckades!
Citera
2008-12-31, 16:01
Medlem
Kottonmouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aschaes
Det här är ju fan sämre än sämst. Det hade räckt med att du döpte tripprapporten till "dum i huvudet".
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Haha, ja. Eller vad sa du nu igen? Du kan typ lägga ner nu för du kommer aldrig att få ett vettigt svar av mig ändå, jag bryr mig nämnligen inte ett skit om vad du tycker, eller tror dig veta. Tänkte att jag borde upplysa dig om det, eftersom du inte verkar smart nog att förstå detta på egen hand.

Vore kanske mer passande om du bytte användarnamn till "Dum i huvudet"?
Du är fjorton år, med i muf; har inte slutat lekt med lilla trollerilådan än eller hur?

Du behöver inte svara ("poängterar även detta för intelligento...) för du är nämnligen på så ignore man någonsin kan bli.

Trillade poletten ner nu, eller behöver du köpa dig en ny hjärna?
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Oj, vad arg du blev för att inte bry dig.

Men tag ingen notis om aschaes. Litet grinig måste man väl få vara efter att ha lagt ned 30 års heroinmissbruk?
Citat:
Ursprungligen postat av aschaes
Inte är det lätt när det är svårt. alprazolam_ borde byta till aas_ för att spegla humörsvängningarna.

Haha, Storknarkarn gjorde precis bort sig inför dom större knarkarna.

Skämtosido, riktigt kul rapport, men du verkar till att vara en ganska tragisk människa. Självklart väljer dock var man hur man vill leva, och vem är jag att döma? Kul med en insikt i ditt liv, hursomhelst. Även om detta nu var för längesedan.
Citera
2008-12-31, 19:02
Medlem
CXTs avatar
40 000/5!
Citera
2009-01-01, 08:45
Medlem
Jesus-666s avatar
Suverän rapport!

Jag tycker du skriver på ett schysst och underhållande sätt. Sen har du ju verkligen riktigt goa, pundiga historier att berätta också.
Det är dina tripprapporter som är nåt att ha här tycker jag, plus en del av arkomanns gamla.
Har du alltid favoriserat benso, eller har du vart tjackis en gång i tiden också?

5/5 rövhål från mig!
Citera
2009-01-01, 09:26
Medlem
jaggillardets avatar
haha riktigt skön rapport, enormt pundig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in