Citat:
Ursprungligen postat av aschaes
Det här är ju fan sämre än sämst. Det hade räckt med att du döpte tripprapporten till "dum i huvudet".
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Haha, ja. Eller vad sa du nu igen? Du kan typ lägga ner nu för du kommer aldrig att få ett vettigt svar av mig ändå, jag bryr mig nämnligen inte ett skit om vad du tycker, eller tror dig veta. Tänkte att jag borde upplysa dig om det, eftersom du inte verkar smart nog att förstå detta på egen hand.
Vore kanske mer passande om du bytte användarnamn till "Dum i huvudet"?
Du är fjorton år, med i muf; har inte slutat lekt med lilla trollerilådan än eller hur?
Du behöver inte svara ("poängterar även detta för intelligento...) för du är nämnligen på så ignore man någonsin kan bli.
Trillade poletten ner nu, eller behöver du köpa dig en ny hjärna?
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Oj, vad arg du blev för att inte bry dig.
Men tag ingen notis om
aschaes. Litet grinig måste man väl få vara efter att ha lagt ned 30 års heroinmissbruk?
Citat:
Ursprungligen postat av aschaes
Inte är det lätt när det är svårt. alprazolam_ borde byta till aas_ för att spegla humörsvängningarna.
Haha, Storknarkarn gjorde precis bort sig inför dom större knarkarna.
Skämtosido, riktigt kul rapport, men du verkar till att vara en ganska tragisk människa. Självklart väljer dock var man hur man vill leva, och vem är jag att döma? Kul med en insikt i ditt liv, hursomhelst. Även om detta nu var för längesedan.