2008-12-29, 15:01
Medlem
Howakas avatar
De skulle vara bra om någon kunde fixa de så att man kan ladda upp bilder i ett album och sedan så kan man länka så att man slipper ladda upp de någon annan stans ??

Och att bara medlemmar kan kolla i albumen inga andra.

nå ??
Citera
2008-12-29, 15:05
Medlem
micaeles avatar
Liknande frågor har diskuterats tidigare och svaret är alltid nej, nej och nej.
Och det får man förstå - gissa vilka typer av bilder som skulle hostas på FB utan insyn för andra?
Citera
2008-12-29, 15:12
Medlem
Förbannads avatar
Oj, det var ingen liten förfrågan. Detta skulle ju betyda att nya servrar måste sättas i kraft på grund av allt utrymme som måste finnas till befogande. Känns detta verkligen nödvändigt? Detta är ju trots allt ett forum, inget lunarstorm.
Citera
2008-12-29, 15:14
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Ja - jättebra idé.

Varför inte gå steget längre och skaffa gästböcker till alla användare också, alla får bygga en egen liten presentation..
Status kan man ju få genom att posta i olika forum och genom att logga in flera gånger på en dag.

Helt plötsligt hade vi ett Lunarstorm - som är större än Lunarstorm.
Citera
2008-12-29, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Ja - jättebra idé.

Varför inte gå steget längre och skaffa gästböcker till alla användare också, alla får bygga en egen liten presentation..
Status kan man ju få genom att posta i olika forum och genom att logga in flera gånger på en dag.

Jaa! vi gört vi gört vi gört!!!

Citera
2008-12-29, 15:25
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Ja - jättebra idé.

Jag tror ni missförstår! Jag antar att TS menar att man ska kunna ladda upp bilder här på FB istället för på t ex imagehack osv. Det har inget med communitys och gästböcker att göra.
Citera
2008-12-29, 15:34
Medlem
Howakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Jag tror ni missförstår! Jag antar att TS menar att man ska kunna ladda upp bilder här på FB istället för på t ex imagehack osv. Det har inget med communitys och gästböcker att göra.

Precis
Citera
2008-12-29, 15:36
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Likväl är det ett stort nej från ledningen i otaliga trådar som har frågat sig samma sak. Kontrollen av material som laddas upp plus behövligt utrymme är sannolikt inte möjligt under FB's regi.
Citera
2008-12-29, 15:38
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Likväl är det ett stort nej från ledningen i otaliga trådar som har frågat sig samma sak. Kontrollen av material som laddas upp plus behövligt utrymme är sannolikt inte möjligt under FB's regi.

Jag förstår inte skillnaden på att kontrollera bilder och på att kontrollera text. Visst, det skulle behövas mer bandbredd och mer hårdvara förmodligen, men varför tycker Flashback att det bara är text som behöver frihet? Varför inte text, bild, ljud och film?
Citera
2008-12-29, 15:39
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Jag förstår inte skillnaden på att kontrollera bilder och på att kontrollera text. Visst, det skulle behövas mer bandbredd och mer hårdvara förmodligen, men varför tycker Flashback att det bara är text som behöver frihet? Varför inte text, bild, ljud och film?

Varför uppfinna hjulet? Vad är nästa steg, gästböcker?
Citera
2008-12-29, 15:43
Medlem
micaeles avatar
varför kan man inte posta bilder ?
Inga bilder på Flahback?
Citera
2008-12-29, 15:44
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Varför uppfinna hjulet? Vad är nästa steg, gästböcker?

DU missar poängen: Flashback handlar om anonym yttrandefrihet, när man då måste använda sig av andra siter för att visa foton, bilder etc så riskerar jag min anonymitet. Hade man kunnat ladda upp bilder här på FB för att visa i trådar så hade anonymiteten känts mycket säkrare!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in