2008-12-29, 14:47
Medlem
sonata-arcticas avatar
sniffa läkemedel(allt från alvedon till receptbelagda tabletter)
har receptbelagd medicin mot lindrig acne som ligger i kaplsar(300mg) delade på en kapsel och sniffade upp kanske en 3 del, fick så jävla ont i huvudet och det svider som eld i näsan fast det var igår ,
uppenbarligen var det bara ett dumt drag då jag inte var riktigt nykter, men om man typ gör pulver av andra läkemedel och sniffar det kan det vara direkt dödligt? vågar nog inte ge mig på och experimentera för mycket.
Citera
2008-12-29, 14:55
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonata-arctica
har receptbelagd medicin mot lindrig acne som ligger i kaplsar(300mg) delade på en kapsel och sniffade upp kanske en 3 del, fick så jävla ont i huvudet och det svider som eld i näsan fast det var igår ,
uppenbarligen var det bara ett dumt drag då jag inte var riktigt nykter, men om man typ gör pulver av andra läkemedel och sniffar det kan det vara direkt dödligt? vågar nog inte ge mig på och experimentera för mycket.
Beror väl på vad det är för något läkemedel samt hur mycket?

Krossa 300mg oxynorm och snorta så dör du nog utan tolerans. Däremot om du snortar 10mg paracetamol lär du inte dö.
Citera
2008-12-29, 15:12
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:

hahah, vadfan trodde du att nåt acne medel kunde ge dig för nåt?

Du ska nog inte experimentera tycker jag, fråga först här eller nån annanstans.
Citera
2008-12-29, 15:13
Medlem
alprazolam_s avatar
Ja för näsan.
Citera
2008-12-29, 15:21
Medlem
VONKANs avatar
Ikto tror jag är bra för näsan. Som att sniffa på sånt där vicks-stift eller vad man säger. Friskt och skönt.
Citera
2008-12-29, 15:34
Medlem
sonata-arcticas avatar
finns det inget som ger någon form av rus?
Citera
2008-12-29, 16:16
Medlem
Ziltoids avatar
Definiera farligt?
Det är knappast nyttigt och knappast ofarligt.

Sen beror det väl på vad det är för läkemedel och hur mycket?
Sjutton Fentanyl plåster in-proppade i näsan är nog inte speciellt bra.
Citera
2008-12-29, 16:22
Medlem
OmgHaxxs avatar
Citat:
finns det inget som ger någon form av rus?

Hur gammal är du egentligen?
Citera
2008-12-29, 16:29
Medlem
Strixezs avatar
Inget reeptfritt från apoteket eller sånt du enkelt (jaja definitionsfråga) får ut kan du få ett rus av.'

Däremot kan du ju boffa lite butangas, du blir du jätte r00l1g.
Citera
2008-12-29, 16:39
Medlem
Eldkvarns avatar
du kan få sniffa lite på topp tio i årets pundartävling, vi kommer nämligen åka ut på sån där turné inspirerat av idol, där vi åker runt i olika malls och signerarar läkemedelspaket och sånt. När vi kommer till Säffle kan du få sniffa lite på vår hud och du kommer bli kalashög av allt vi utsöndrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in