2008-12-29, 14:33
Medlem
Farbror Fazers avatar
Det är så att jag har nyligen bytt från windows mediaplayer till winamp för låtarna laggade hela tiden i MP.

Detta medförde genast uppenbara problem. Alla ni som har tangentbordet g11 eller g15 vet ju att mediaknapparna på tangentbordet är mycket trevliga då man kan pausa, byta låt osv mitt inne i ett spel.

Frågan är då, kan jag få dessa knappar att funka med winamp också? Annars måste jag ju byta tillbaka till MP

Tack på förhand
Citera
2008-12-29, 14:39
Medlem
LjunG-s avatar
http://letmegooglethatforyou.com/?q=Winamp+%2Bg15
Citera
2008-12-29, 14:48
Medlem
Insomniac^s avatar
markera Winamp, klicka ctrl+p.
Där finns det "Global Hotkeys", det kan vara lite krångligt i början men det är inte supersvårt.
Citera
2008-12-29, 16:25
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insomniac^
Där finns det "Global Hotkeys", det kan vara lite krångligt i början men det är inte supersvårt.

Perf, tack!

Till ljung: Ok då, fel av mig. En man är inte en riktig man förrens man kan erkänna sina misstag
Citera
2010-02-09, 16:20
Medlem
Jag hämtade Winamp igår (har inte funnits på den här datorn förr) och fick då - antar jag - den senaste versionen, som inte har någon inställning för Global Hotkeys. Åtminstone inte vad jag hittar.
Någon som kan hjälpa mig?
Screenshot:
http://i14.photobucket.com/albums/a349/ejnot/winamp.jpg
Citera
2010-02-09, 16:56
Medlem
Jag löste problemet själv. Jag hade valt bort vissa funktioner i installationen, och när jag ominstallerade Winamp med de flesta tillägg, fanns hotkeys där.
Citera
2011-08-17, 09:34
Medlem
Legaliserings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insomniac^

Underbart. Trodde man skulle aktivera Global Hotkeys i G15 klienten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in