2003-08-19, 22:23
Medlem
http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?p=494724#494724

martin1 blev varnad för följande:

Citat:
Feg som en typisk arab. Flytta dit istället, vi vill inte ha dig här. Det är bara ni araber som kan vara så fega och sitta å säga sånt medans man tryggt befinner sig i något land i väst.

Kommentarer, invändningar?
Citera
2003-08-19, 22:37
äldre konto (old)
Ej medlem
aboslut inte!! är det inte på gränsen till bann?
Citera
2003-08-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linxon
aboslut inte!! är det inte på gränsen till bann?

Nej, den kommer vid andra överträdelsen.
Citera
2003-08-19, 23:03
äldre konto (old)
Ej medlem
aja den kommer nog snart ändå. vissa kan man visst inte bara varna
Citera
2003-08-19, 23:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Scepter...............Jag tänker starta en ny tråd på fh om varför du aldrig någonsin får bli moderator där.
Men först vill jag höra från dig att du inte har glömt nåt ord i din motivering till att martin 1 varnades.
Annars kan det bli pinsmat både för dig och mig om samma sak upprepas som förra gången då du glömde att ta med ordet rasistsvin i din motivering till att ge killen med george costanza avataren fick en varning
Citera
2003-08-19, 23:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Fast man kan ju vända på det...

Feg som en typisk svensk. Flytta dit istället, vi vill inte ha dig här. Det är bara ni svenskar som kan vara så fega och sitta å säga sånt medans man tryggt befinner sig i Sverige.

Så om man skriver så här blir man oxå varnad eller????????
Citera
2003-08-19, 23:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad har hänt med FB. Varnad för det där, löjligt.

Ordet är knappast fritt längre.
Citera
2003-08-19, 23:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomibollen
Fast man kan ju vända på det...

Feg som en typisk svensk. Flytta dit istället, vi vill inte ha dig här. Det är bara ni svenskar som kan vara så fega och sitta å säga sånt medans man tryggt befinner sig i Sverige.

Så om man skriver så här blir man oxå varnad eller????????
Ja, om du gör det där scepter är moderator.

Jag tycker Scepter är lite för hård, men jag förutsätter att en debattör som martin1 aldrig kommer att bannas., han är ju trots allt en ganska seriös debattör jämfört med alla muppar som stryker om kring på forumet.
Citera
2003-08-19, 23:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayan
Vad har hänt med FB. Varnad för det där, löjligt.

Ordet är knappast fritt längre.

Det där var rent personangrepp, hade tyckt det var mer okey om det var riktat mot sådana i allmänhet. Men då sätter tyvärr lagen om hets mot folkgrupp in och jag tror inte Flashback vill ha fler rättegångar mot sig. Önskar också ordet var mer fritt ibland.
Citera
2003-08-20, 01:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Och jag som läste i Expressen att Flashback stod för avskaffandet av censur. Någon måste maila dem och göra dem uppmärksamma på att så inte alls är fallet här. Självfallet får man inte uttrycka sin åsikt utan att bli varnad på det här forumet.
Citera
2003-08-20, 01:14
Medlem
%s avatar
Löjligt! Sånt där säger jag varje dag till folk på jobbet. Har inte fått kicken än.
Citera
2003-08-20, 01:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Men herregud.. är inte ordet "fritt" för att ett forum har regler som säger att det inte är ok att smäda varandra med personangrepp eller kalla folk för "stinkande negrer" "judesvin" mm?

Då undrar man ju om ni egentligen har något att säga? Känner ni att ni har ett behov av att gå in på ett offentligt forum och smäda andra människor så kanske ni borde låta bli internet?
Förhoppningsvis DISKUTERAR man på flashback, inget annat.

Och ja - ordet är fritt. För de som inte missbrukar det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in